Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jee, pääsykoekutsuja!! Jos ei töistä saa lomaa niin välittömästi loparit![]()
Tuo sanonta oli olemassa jo ennen kuin siideriä oli kaupoissa lipitettäväksi.
Ehkä niitä lapsia alettiin sitten tehdä ennen aikaan joskus heti 18-vuotiaana ja sitten se olikin lasten myötä sitten siinä se kukoistus?
Mahdollisesti. Itellä ei kyllä lähtenyt naamasta se lapsen pyöreys ennen 25 vuotta, mutta mä nyt olen tälläinen pallopää muutenkin niin tuskin oli hyvästä säilymisestä kiinni.
Minä taas väittäisin että olen nyt näpsäkämmän näköinen kuin 17-vuotiaana, jolloin 172-senttisessä kropassani oli huikeat 45 kiloa painoa. Kunnon rimppakinttu. Vähän tullut tuota naisen pyöreyttä. Tai miksikä näitä läskejä nyt hienosti sanotaankaan.
Oon vissii liian laiha ku en saanu jalkojani taskuu
Oon vissii liian laiha ku en saanu jalkojani taskuu
Olen minäkin nyt paremman näköinen kuin 17-vuotiaana; poltin nimittäin silloin ihan helvetisti tupakkaa.
Minä taas väittäisin että olen nyt näpsäkämmän näköinen kuin 17-vuotiaana, jolloin 172-senttisessä kropassani oli huikeat 45 kiloa painoa. Kunnon rimppakinttu. Vähän tullut tuota naisen pyöreyttä. Tai miksikä näitä läskejä nyt hienosti sanotaankaan.

Sitä kutsutaan bojo-joing läskiksi. Ei siis mitään selluliittiä vaan sellaista kiinteää rasvaa. Sormella kun painaa niin BOJO-JOING! Sormi ei uppoakkaan paljoa vaan kimmahtaa takasin :D Ja kyllähän naisella pitää sitä vähän olla niin on sitten mukavemmat muodot![]()

Jos saa tiedustella, niin eikö teillä himassa katsottu röökin vetämistä pahalla? Mua korpeaa todella paljon katsella niitä vaahtosammuttimen kokoisia pikkuskidejä rööki huulessa pihalla. Ja vaikka sitä itsekin junnuna jotenkin koitti asiaa peitellä, niin eipä sitä vanhempi voi olla huomaamatta.^Mä poltin suunnilleen vuodet 12-23, että terveellä meiningillä. Nyt alkaa naama näyttää siltä, että on toipunut enemmistä vaurioista.
Oikein paljon onnea!!

Onneksi Olkoon! Uuden iän tuoma viisautesi ihan tihkuu sinusta :D
Laulaisin jos osaisin, joten jätetään nyt väliin ;)
Vuodet vierii ja naiset rupsahtaa!

Itsestään huolehtiva nainen on parhaimmillaan 30-50 ikävuoden paikkeilla, siinä liha on ehtinyt kypsyä herkullisen mureaksi ja maku täyteläiseksi.