Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä join päivällä 2olutta ja ensin meinasin laatata ja sitten sammuin kun lyhty pariks tunniksi ja lopulta heräsin hirveen hedarin kanssa. Tais olla auringonpistos kun ei mulla sentään noin huono viinapää ole.

Elä sie höpötä...onhan sulla tuota ikääkin sen verran, että net on krapulat jo melekosia taistoja. :D Mulla tulee jo yhdestä oluesta hedari. Varmaan joku aine siinä kaljassa joka vetää nupin kipiäksi. Ehkä sulla sama?

Elä sie höpötä...onhan sulla tuota ikääkin sen verran, että net on krapulat jo melekosia taistoja. :D Mulla tulee jo yhdestä oluesta hedari. Varmaan joku aine siinä kaljassa joka vetää nupin kipiäksi. Ehkä sulla sama?

Se voi olla:D. Niin harvoin tulee tohon olueeseen sorruttua. Mutta nyt kun terassikausi on avattu niin eiköhän sinne muutama satanen kesän aikana uppoa.

Se voi olla:D. Niin harvoin tulee tohon olueeseen sorruttua. Mutta nyt kun terassikausi on avattu niin eiköhän sinne muutama satanen kesän aikana uppoa.

Eihän sitä kukaan harrastusten hintoja ala laskee... ;)

Täällä P-Pohjanmaalla tulee käytyä ehkä parin kuukauden välein. Nyt on harvinainen vkoloppu kyl ku porukat ei oo es kotona, ollaan velipojan kanssa talonvahteina. Äiti oli ennakoinut tilannetta ja kirjottanut jääkaapin oveen muistilapun "OLKAA IHMISIKSI!" :D

Jaa että muidenkin äidit harrastaa noita lappuja. Kun menee porukoilla käymään, silloin kun ei ole vanhempia himassa, niin ei tarvitse kuin seurata lappuja ja niiden nuolia, niin löytyy kaikki tarvittava :D Kertaalleen kävin jotain hakemassa, niin lapuissa oli ohjeet, mistä löytyy se minun etsimä, niin löytyi kätevästi. Sitten olin lähdössä siitä himaan, mutta tuli mieleen, että voisin vielä vessassa käydä ennen lähtöä, niin siinä keskikerroksen vessassakin oli lappu "KÄYTÄ ALAKERRAN VESSAA" :D

Huomenta. Ompas ihmeellinen unirytmi kun herää tähän aikaan jo lauantaina.

Hyvä rytmihän toi on herätä, itse oon viikonloppunakin seiskan-kasin aikoihin jo hyvin hereillä. :D Riippuu mihin aikaan menee nukkumaan. :) Kun herää aikasemmin niin saa ehkä jotain tehtyäkin päivän aikana.

Tässä kaikille aamu-unisille herätebiisi:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pientä väkisinmakaamisen meininkiä oli, mutta tulipahan torkuttua aika pitkään. Tekee varmaan ihan hyvää toisinaan tämmönen.

Pientä väkisinmakaamisen meininkiä oli, mutta tulipahan torkuttua aika pitkään. Tekee varmaan ihan hyvää toisinaan tämmönen.

Totta kai tekee! :lol2:

Voihan maalaisilma. Menin kahden maissa nukkumaan ja ekan kerran heräsin siinä seitsemän maissa :D Kissa siinä meuhkas niin päästin ulos ja takas unille. Isä on näköjään asentanu taululaitteet pihaan, tänään vois vaikka vähän ammuskella.

No perhana, ovat vieneet kaikki takapukit mukanaan, ei sitten ammuta. Höh. Ois ollu mainio keli harjotella tulevia EM-karsintoja varten.

chill mon... Pistä kaira pyssyt piiloon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
chill mon... Pistä kaira pyssyt piiloon.

En kerinny ottaa esiinkään kun bongasin et isukki ja äitykki on vieny kaikki pukit mukanaan tän vkolopun kisoihin :) Aseiden kanssa mä en mitään muuta ookaan kuin chill ja erityisen rauhallinen, ei niiden kanssa muuten voi pelata. Jos sitä sitten lähtis Ylivieskaan ostoksille.

Back
Ylös Bottom