Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oho, Ykassakin pyörii pakkislaisia :D Ainoo hyvä mesta Ylivieskassa on varmaan Kymppikerho. Jos elämyksiä kaipaa, niin suunnaksi Jokeri :D

No mä en asu enkä oo koskaan asunu siel mut ei sinne mee ajaen ku 45min :) FysioMotionilla kävin talvella tekee treenit ja mittauttaan InBodyn. Kymppikerhosta olen minäkin kuullut ihan hyvää, Musta Leski kun on aika... noh... no en tiiä :D

No mä en asu enkä oo koskaan asunu siel mut ei sinne mee ajaen ku 45min :) FysioMotionilla kävin talvella tekee treenit ja mittauttaan InBodyn. Kymppikerhosta olen minäkin kuullut ihan hyvää, Musta Leski kun on aika... noh... no en tiiä :D
Leski on The Place, jos on 18v siiderivalas/amis ja tykkää tanssimusiikista, jonka jälkeen korvissa soi kaks viikkoa. Jos arvostaa rauhallisempaa menoa, niin ehdottomasti Kymppikerho.

Nyt punnitaan kokkitaidot. Valmispohjalle "pitsa" ekan kerran elämässä. Jos tämän kämmään, niin luultavasti menen venyttää niskanikamia.

Wish me luck!

Nyt punnitaan kokkitaidot. Valmispohjalle "pitsa" ekan kerran elämässä. Jos tämän kämmään, niin luultavasti menen venyttää niskanikamia.

Wish me luck!

No onnea kovasti!

Ei kyllä ole pihasaunan voittanutta. Siili köpötteli metsäpolulla, on ne vaan hellyyttäviä otuksia. Kylä on hiljainen, metsänreunassa rauha. Voi luoja miten ihanaa olla elossa :haart:

Ötyä...

....Omituiset otukset...:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meleko herkkää, pyssy.

[video=youtube_share;zbQZkqzh9p8]http://youtu.be/zbQZkqzh9p8[/video]

Meleko herkkää, pyssy.

[video=youtube_share;zbQZkqzh9p8]http://youtu.be/zbQZkqzh9p8[/video]

Välillä elämä on....:)

^^ Tuli tänään jo pari kertaa kuunneltua kyseinen biisi! Klassikko.

EDIT. Vilu prkl. Tallulah siis.

No kun kerran aloitettiin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^^Full Sun ois osuvampi näin kesällä. Mutta hittibiisejä kaikki. Ei voi väitellä. :) Kunhan sais sen uuden levyn hankittua pian.

Viisuja ei tuu kateltua, mutta kuitenkin katon tylsimmän osuuden - pisteiden laskennan... mikäköhän nyt.

Paljon jännittävämpi kuin itse esitykset tänä vuonna. :D Katotaan miten naapurimaamme Ruotsi pärjää...

Elämä, ei ihminen.

Ja joskus on hyvä olla ajattelematta liikaa!

Back
Ylös Bottom