Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan okei? Sehän oli tosi hyvä leffa. Tekis mieli kattoa se uudestaan, vaikka vasta sen katoin....
Eikä vain Tom Hardyn takia.

Eipä vissiin...

Niinpä niin... :D Se ehkä antaa enemmän naisille ku miehille tuo leheva.

Vaikka mun duuni on muuten ihan paskaa ja perseestä, niin kyl nää luontoisedut aina maistuu. Tällä viikolla pomo teki meille naudan sisäfileestä pippuripihviä, koska "pitäähän meidän tietää onks se hyvää". Nyt sit tässä nautiskelen paikallistilan chiliöljymarinoitua possupihviä. Ihan kiva, että duuni sponssaa välillä safkaa :D

Kuinkahan monta kahvikuppia pitää vielä juoda, että alkaa pää toimimaan? Ensin menin munien keittäminen suht vituiksi, ja nyt ajattelin tehdä lisää ruokaa, niin väärä levy päälle. Hajotti niin paljon, että jätin koko ruuanlaiton, ja keitin toisen kupin kahvia :D

Kuinkahan monta kahvikuppia pitää vielä juoda, että alkaa pää toimimaan? Ensin menin munien keittäminen suht vituiksi, ja nyt ajattelin tehdä lisää ruokaa, niin väärä levy päälle. Hajotti niin paljon, että jätin koko ruuanlaiton, ja keitin toisen kupin kahvia :D

Note to self: siivouskaapissa ei ole ruokaa. Jääkaappi on se viereinen ovi.

Mitähän sitä söis.. On mulla kuitenkin ruisleipää tuola jääkaapissa. Kinkkuakin leivän päälle buujaa!

Note to self: siivouskaapissa ei ole ruokaa. Jääkaappi on se viereinen ovi.

Kuulostaa niin tutulta. Kerran etsin margariinia vaikka miten kauan, oli vaan kummallisesti hävinnyt jääkaapista... Löytyihän se sitten lopulta siitä jääkaapin vierestä eli mikron sisältä! :D

Tämän päivän opetus: ei kannata mennä istumaan valkoinen työtakki päällä lastausrampille, ellei se ole epätavallisen puhdas. Aattelin vaan vähän nautiskella auringosta mut olisi pitänyt tajuta riisua työvaatetusta pois... Täytyy etsiä parempi paikka mun turhaan hengailuun. :D

Olin molemmat reissut selvinpäin!
En mäkään siellä laivalla ottanut kuin pari ja jatkoilla pelkkää batteryä että suunnilleen samoilla linjoilla mentiin :)
Eilen kyllä oli sellainen reissu että heikompaa olisi hirvittänyt... onpahan taas ihmisillä juoruttavaa...

Kaipa tuota vois käydä vähän mopoilemassa ennen kuin rupee vartoo huomista duunipäivää.

Sunnuntai on vaan sellanen vastapelurien kyttäyspäivä että oksettaa.... :jahas:

Meikästä on tulossa hyvää vauhtia hippi. Hyvää aasialaista safkaa kokkaan, Bob Marley soi ja muutama bisse. Aurinko paistaa jne. Vaikka asiat on hieman rempallaan niin silti hyvä fiilis. Viime aasian reissulla viidakossa taisi joku kolahtaa päähän.

Meikästä on tulossa hyvää vauhtia hippi. Hyvää aasialaista safkaa kokkaan, Bob Marley soi ja muutama bisse. Aurinko paistaa jne. Vaikka asiat on hieman rempallaan niin silti hyvä fiilis. Viime aasian reissulla viidakossa taisi joku kolahtaa päähän.

It's de inner peace, man. Relax.

Jungle fever!
[video=youtube_share;nNbM781v7M0]http://youtu.be/nNbM781v7M0[/video]

Mä kävin juoksemassa ja duunasin äsken rahkalettui. :kuola: Ihmettelin myös, miks Fb:ssä ja täällä pakkiksellakin on niin hiljasta, mut sielhän taitaakin olla se pronssiottelu menossa. Taidetaan olla häviämässä?

Mä kävin juoksemassa ja duunasin äsken rahkalettui. :kuola: Ihmettelin myös, miks Fb:ssä ja täällä pakkiksellakin on niin hiljasta, mut sielhän taitaakin olla se pronssiottelu menossa. Taidetaan olla häviämässä?

Turpaan tuli :dance: Fiilikset tiivistettynä: tuomaripeli oli paskaa ja Tsekki sai pelata ihan kuinka sikaa tahansa ja peli meni kendoksi. Suomi sen sijaan voisi opetella laukomaan maalia kohti, kun nyt meni jatkuvasti kuteja hutiin.

Mulla taas sisäinen n*****i saa valtaa, tänäänkin maastavedossa tahtimusiikkina DMX. Myös viime viikolla kuuntelin sitä melkein koko bussimatkan Turkuun

Back
Ylös Bottom