Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliskin pattia, vaan kun tuntu tulevan pelkkänä läskinä ja nesteenä. Itellä otti heti korvien välistä toi turpoaminen. Brazilia saa ainakin nettikaupoista ja Jklästä ostin aikanaan Sport-Heavysta silloin kun se sijaitsi vielä Yliopistonkadulla, eli tosiaan silloin kauan sitten :D Ei niissä vieläkään mitään vikaa ole, mutta niitäkin pitää pestä ja silloin ois kiva olla jotkin ehjät reenihousut jalassa :D

Iltaa.

Tylsä sellainen on ollut kun ei ole ollut edes mitään töitä tehtävänä, niin kuin yleensä. Outo fiilis olla periaatteessa ihan toimettomana. Äskenkin vetäsin semmoset 300 kierrosta hulavanteella huvikseni....boooooooooreeeeeddd.

Mä saan nukkuu tänä yönä rauhassa. Huomenna sit graduahdistusta ja pronssiottelua. Kaveri yrittää repii kaupungille kattoon huomenna mut jos olo on tää niin en jaksa...

Iltaa.

Tylsä sellainen on ollut kun ei ole ollut edes mitään töitä tehtävänä, niin kuin yleensä. Outo fiilis olla periaatteessa ihan toimettomana. Äskenkin vetäsin semmoset 300 kierrosta hulavanteella huvikseni....boooooooooreeeeeddd.

Enkka? :wtf:

Hyvää iltaa arvon rastakakkelit. Piti imuttaa Warrior ku joku siitä mainitti tuolla päivä puolella. Saatan sen katsastaa tässä, kuhan munat on ensin kypsät. :)

Enkka? :wtf:

Hyvää iltaa arvon rastakakkelit. Piti imuttaa Warrior ku joku siitä mainitti tuolla päivä puolella. Saatan sen katsastaa tässä, kuhan munat on ensin kypsät. :)

Njäh, eipä ole kun taisin reippaan tonnin vetästä viime kesänä. Huvikseni aattelin ottaa videoo tuosta joku kerta, mutta eipä vielä ole jaksanut.

Onko munakello? Tuttu keitti munansa tänään 30 min. ja sadatteli kuinka ei olekaan niin kovin hyviä. :D

Kaveri pisti viestin, "Tuu sen viskipullos kanssa tänne", ja meni 5min tehdä lähtöpäätös. Eikä kaduta hetkeäkään. Oli aivan pirun mahtava ilta jälleen kerran :) Nyt on vaan se, ettei malta edes nukkumaan mennä.

Godmorgen! :)

Taitaa olla keskittymiskyky jälleen ihan hukassa, ihme että sain edes vaatteet kiskottua päälle ja selvisin töihin asti. :rolleyes: Yritin keittää aamukahvia, mutta mielenhäiriössä tuli keitettyä kunnon myrkkyä ja ihan pieni tippa vain... Ei ole aikaiset aamuherätykset mun juttu sitten ollenkaan. Onneksi kohta taas vois lomailla hetken, kaksi päivää töissä onkin ihan riittävä suoritus. :D

Painosta tipahti varmaan puoli kiloa pois kun niistin osan aivoistani ulos heti aamutuimaan. Ei se mittää, lähetään pyörittään aamuaerobinen, josko ne röörit siitä lähtis avautumaan.

Siivouspäivä! Slipknottia huutamaan volat kaakossa ja kämppä järjestykseen. :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siellähän paistaa aurinko :) On kyl aika tukkonen olo.. mut silti pitäs jotai lähtee kyl tekee, ...mutta mitä.
Salille vai polkypyöräilee vai mitä.. Päättäkääs mun puolesta ku en osaa..:D

Siellähän paistaa aurinko :) On kyl aika tukkonen olo.. mut silti pitäs jotai lähtee kyl tekee, ...mutta mitä.
Salille vai polkypyöräilee vai mitä.. Päättäkääs mun puolesta ku en osaa..:D
Salille polkypyörällä. :) Ite ainaki aattelin.

Siivotakin pitäisi, mutta iltapäiväksi lupas vettä, joten ei saa tänäänkään mattoja ulos. No, aina on ensi viikko...

Salille polkypyörällä. :) Ite ainaki aattelin.

Siivotakin pitäisi, mutta iltapäiväksi lupas vettä, joten ei saa tänäänkään mattoja ulos. No, aina on ensi viikko...

Muute hyvä, mut salille, jossa käyn on reilu 16km matkaa ja en varmaa jaksas polkee sitte pois :D Lähisaleille ny polkiski mut ne ei oikee houkuta :D

Huomenia! Tulipa katottua Warrior eilen. Ihan okei. Tällä Tommy näyttelijälä on vissiin epäkäs geenit tai sitten joku fetissi niihin. :D

Huomenia! Tulipa katottua Warrior eilen. Ihan okei. Tällä Tommy näyttelijälä on vissiin epäkäs geenit tai sitten joku fetissi niihin. :D
Ihan okei? Sehän oli tosi hyvä leffa. Tekis mieli kattoa se uudestaan, vaikka vasta sen katoin....
Eikä vain Tom Hardyn takia.
tom-hardy-20.webp
Eipä vissiin...

Huomenta ihmiset! Mä nukuin piiiiitkään. Melkein kellon ympäri. :haart: Taisin mä sit vähän väsynyt olla. Tänään jaksais ehkä lenkillekin. :)

Back
Ylös Bottom