Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hohhoijaa taas yksi tylsä vkl ilta.
fml.jpg

Mä oisin voinut käyttää tuota SIC-:n kuvaa eilen ja tänään päivällä, mut nyt on olo jo kohtenut. Liekö sit väliaikaista en tiä. :jahas:

En ole vielä osannut päättää kumpi on muikeampi juttu, lumi vai asfaltti. Jatkan empiirisiä tutkimuksia aiheen tiimoilta.

Vittu ku putosin jotenkin tolle judiksen kommentille vaikka ihan normaalia judosettiä olikin :lol2:

Voi vitun juopot! Naapuruston pultsaripariskunta taas vauhdissa... Humppa raikaa, koira haukkuu, isäntä örveltää pihalla ja emäntä huutaa niin että lähiö raikaa, du fucking røvhul, en tiedä tarkoittaako miestä vai koiraa.. Ja huomenna pitäisi olla pirteänä kuudelta töissä. :jahas: Ihme etteivät ole vielä onnistuneet saamaan häätöä, veikkaan kyllä että kohta on politi oven takana jos meno jatkuu tuollaisena.

Jospa sitä kuitenkin yrittäisi nukkua. Öitä! :zzzz:

Voi vitun juopot! Naapuruston pultsaripariskunta taas vauhdissa... Humppa raikaa, koira haukkuu, isäntä örveltää pihalla ja emäntä huutaa niin että lähiö raikaa, du fucking røvhul, en tiedä tarkoittaako miestä vai koiraa.. Ja huomenna pitäisi olla pirteänä kuudelta töissä. :jahas: Ihme etteivät ole vielä onnistuneet saamaan häätöä, veikkaan kyllä että kohta on politi oven takana jos meno jatkuu tuollaisena.

Jospa sitä kuitenkin yrittäisi nukkua. Öitä! :zzzz:

Muuta ku itekin kusoa sinne politin suuntaan tai isännöitsijälle. Yhden ainoan kerran olen ollut niin ikävässä naapurustossa että soitin kiinteistöyhtiön päivystävälle niin se kuuli sen metelin vaikka olin omassa asunnossani. Tuli häätö pian..

Kaippa sitä itekin joutais nukkumaan.. Öitä!

Back
Ylös Bottom