Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin tuossa jo aivan innoissani kun kurkkasin postilaatikkoon ja näin, että oli kirje Puolustusvoimilta, mutta eihän se ollutkaan kertauskäsky :(

Olin tuossa jo aivan innoissani kun kurkkasin postilaatikkoon ja näin, että oli kirje Puolustusvoimilta, mutta eihän se ollutkaan kertauskäsky :(

Ite oon kerran saanu sieltä kirjeen ja sydän tais lyödä pari kertaa tyhjää. Onneksi se oli vaan joku vapaaehtoinen viikonloppusetti jonka skippasin hyvillä mielin.

Ite oon kerran saanu sieltä kirjeen ja sydän tais lyödä pari kertaa tyhjää. Onneksi se oli vaan joku vapaaehtoinen viikonloppusetti jonka skippasin hyvillä mielin.

Mä olin tasan vuosi sitte viikon kertaamassa ja ihan mukavaa puuhaahan se oli. Nyt toi oli vaan kutsu johonki nuorten reserviläisten päivään. Vois kyllä melkeen ilmottautua, sais mukavasti kulumaan yhen lauantain syksyllä ja pääsis ampumaan.

Niskat jumissa ja/tai verenpaine korkealla?

Niskat nyt on aina jumissa ja mulla on toi verenpaine melkein toisessa suunnassa yleensä. Huimaa mua useinkin just ton matalan verenpaineen takia, mut nyt on ihan erilaista. En tiiä. Nyt tuli sit kurkku kipeeks, että kai mä oon vaan tulossa kipeeksi ja siks heittää päässä ja silmissä.

Niskat nyt on aina jumissa ja mulla on toi verenpaine melkein toisessa suunnassa yleensä. Huimaa mua useinkin just ton matalan verenpaineen takia, mut nyt on ihan erilaista. En tiiä. Nyt tuli sit kurkku kipeeks, että kai mä oon vaan tulossa kipeeksi ja siks heittää päässä ja silmissä.

Joo tää on selvä juttu, sä tarttet hunajahierontaa, kuohuviiniä ja muusiksi Neljä Ruusua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Prkl, kun ei päässytkään salille, vaikka odotti sitä innolla koko päivän. No täytyy käydä vetämässä v*tutukseen joku juoksulenkki sateessa. Toivottavasti sataiski oikein kunnolla, että olisi vielä onnistuneempi päivä! :jahas: :puntti:

Mä olin tasan vuosi sitte viikon kertaamassa ja ihan mukavaa puuhaahan se oli. Nyt toi oli vaan kutsu johonki nuorten reserviläisten päivään. Vois kyllä melkeen ilmottautua, sais mukavasti kulumaan yhen lauantain syksyllä ja pääsis ampumaan.

Toi ammuskelu ja telttailu ei oo oikein mun juttu. Sinällään ois mahtavaa jos paikalla ois kaikki vanhat inttitutut mutta käsittääkseni ne ei kokoa mitenkään erikseen jotain tietyn tulokaskauden joukkuetta.

Mitähän hittoa sitä tänään tekis... Oikeestaan vaihtoehtoina olis käydä ajelemassa moottoripyörällä tai polkupyörällä. Fillarilla tosin tuli jo 25km sotkettua tuossa hetki sitten, mutta oli aika viihtyisää puuhaa uudella pyörällä. Illalla vois tylsästi kattoa taas jonku leffan.

Toi ammuskelu ja telttailu ei oo oikein mun juttu. Sinällään ois mahtavaa jos paikalla ois kaikki vanhat inttitutut mutta käsittääkseni ne ei kokoa mitenkään erikseen jotain tietyn tulokaskauden joukkuetta.

No viime kerralla en nukkunu yhtään yötä teltassa :D Kassulla pyörittiin muutenkin melkeen koko aika. Se vähän riippuu tapauksesta, mä en ite tuntenu noissa hrjotuksissa ketään etukäteen (paikkakin oli Kontiorannassa, mikä ei oo millään tavalla lähellä mitään, missä oon ollu), mutta sitten muutama kaveri on ollu tutulla inttiporukalla kertauksissa.

Höhöö tuli subbari ja vahvistin tänään. Sit vaan odottaa seuraavaa tilipäivää niin saa taas ostella kilkkeitä ni pääsee asentelee :jahas:

Back
Ylös Bottom