Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sain tuossa pari tuntia sitten tekstiviestin, jossa minun väitettiin tilanneen Aku Ankka 14 kuukaudeksi eteenpäin. Minä en ole varmasti tilannut mitään ja jos tuo firma kehtaa niin väittää, otan välittömästi yhteyttä kuluttajavirastoon.

Villinä veikkauksena sanoisin, et niil on väärä puhelinnumero ja se Aku Ankka menee laskun kera ihan jollekin muulle ihmiselle. Mulle tosin kerran kävi niin, et kun peruin Hesarin tilauksen, niin laskut tuli edelleen mulle, mut lehti meni naapurille. :wall:

Niin, ja se Kalevalan komia mies oli Lemminkäinen. :)

Onpa jalat väsyneet. Kaipaan hierontaa.

judo-pieni älä jaksa

No mitä sitä totuutta karttelemaan. Jätkä on niin hirvee, että peilit juoksee karkuun, lapset itkee ja mummoille tulee kaihi pelkästä vilkaisusta Judista päin.

Kävin reippaalla aamulenkillä ja siellä oli jo TOSI lämmin! Yöllä oli romauttanu vettä, luonto oli heräillyt henkiin entistä enemmän. Mukavata :) Tänään sit pitäis yrittää olla roikkumatta pakkiksella ja kirjoittaa gradua.

Lupaa vesisadetta tälle päivälle, ei sovi mun suunnitelmiin lähteä liikkeelle moottoripyörällä :/ Pitäs tässä alotella tota graduhommaakin ihan tosissaan, mutta ei oo oikee saanu aikaseks. Jos sitte vasta maanantaina ryhtyy hommiin :D

E: Ja hemmetin hyvä biisi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kylläpä oli paska ravintola-ilta. Ei nykyjään juuri ravintolat kiinnosta enään. Täytyy varmaan liittyä takas kirkkoon ja alkaa käydä sunnuntaimessuissa prkl.

Olen valmis myöntämään että ehkä en ole ihan järkevä, en pääse kunnolla kävelemään, siis tarkoitan silleen että joutuu ottaan seinästä tukea, mut luotan että nää pohkeet vertyy siellä reenatessa..sillä lähtee millä on tullutkin..en kyllä pilaa mun vapaapäivää sillä että pohkeet on paskana.

Olen tullut siihen tulokseen, että voisin henkilökohtaisesti vaihtaa perinteiset kirosanat uusiin.

Otan käyttööni tälle aamulle ei-niin-lämmöllä koetut seuraavat sanat ja eleet:
- Virtuaalikone (spontaanisti; äänenpaino pääosin r-kirjaimella, mutta muutkin intonaatiot käyvät oikein hyvin, tehosteena voi narskuttaa hampaita)
- Niin mitä teit (kysyvästi, tässä tyhmä ilme; suu auki)
- Autentikointi (tuskaisella äänellä)
- EIH (parahtaen, liitetään yleensä käden heilautus otsaan läiskähtäen)
- Käynnisty nyt (epätoivoisesti)
- HEI (innokkaasti, voidaan liittää pienimuotoisia onnen kiljahduksia ja jakkaralta ylöspäin nytkähdyksiä, rukoilulla voi olla myös positiivisia vaikutuksia)
- EIKÄ (lähelle sama kö EIH, mutta lisätään vielä "Käynnisty nyt" epätoivo ja otsakurttu)
- Ei sitten (tuhahtamalla, olkapäiden kohautus ja jakkaran kaato)

Totuuden hetki lähestyy.

siitoinufo1.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon alkanu jo harkita kahvin ostamista, kun tuppaa aina väsyttämään. Aamukahvi vois tehdä terää.
Onneksi äiti lupas keittää iltapäiväkahvit, kun meen käymään. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom