Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Melkein vois itekkin harkita noita laivareissuja, kun kukaan ei kerro mitään mutta sitten ne pitäis kokea ite... :urjo:

Melkein vois itekkin harkita noita laivareissuja, kun kukaan ei kerro mitään mutta sitten ne pitäis kokea ite... :urjo:

Seuraavalle mukaan vain, siellä oli huippua!

No voi nyt perkele, olisin tullu mut oli vaa insidehomma!!111 Kuiteki oli viimevuonna hyvä ku reissu meni siinä et joi tai istu paskal, olis vissii pitäny uskoo tiettyje neuvoi et osta sitä pullovettä :D

Lupailee aika kermaista keliä vkonlopuksi. Ja säätiedotuksen päätteeksi vielä varoitukset: Jos tuo ei lopu niin puren sua.

Näinpä tänään kotimatkalla tienvarressa täysin look-a-like Väinämöisen, jolla oli oranssit huomioliivit päällä :D :wtf:

Heh, mullakin on pakana nimi kun porukat ei kuulu kirkkoon, nimi suoraan Kalevalasta. En vaan ikinä muista millä sivuilla enkä jaksa nyt tuota suurta kalavaletta alkaan plärään mutta sieltä se löytyy. Samoin broidin ja faijan nimet.

Maailma oli aika kaunis tänään.

Mulla ja mun toisella veljellä on taas kristilliset nimet. Suoraan raamatusta. Nimi jopa sopii mun luonteeseen.

Mie oon taas töissä ja viideltä sihahtaa korkki! Voi olla aika letkee meininki ku viideltä aamulla herätty..

Päivällä sitten unta ja illalla baariin :)

Btw, miksi tää threadi on nykyää ihan kuollu? Missä on Prayer ja Vitamiini?

Edit. Rainer, napapiirillä grillikausi alkoi maaliskuun viimenen viikonloppu ;)

Missä muruseni oooon? Ei näy ainakaan täällä vaikka kuin nyt kattos.. Hassu ilta kyllä taas, vodkaa kyl meni baarissa taas enemmän ku tarpeeksi :D

Back
Ylös Bottom