Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistä pakkiksen körmyt ostaa kauluspaitoja? Pitäisi yo-juhliin ostaa uusi paita puvun kaveriksi, perus dressmannista ei löytynyt enää sopivaa kokoa ja mallia kun rupeaa tuo hartia-vyötärö -suhde olla vähän perustallaajasta poikkeava pikkuhiljaa :) Pitäisi olla mahdollisimman slimfit, ilman telttaa vatsan/alaselän kohdalla.

Mistä pakkiksen körmyt ostaa kauluspaitoja? Pitäisi yo-juhliin ostaa uusi paita puvun kaveriksi, perus dressmannista ei löytynyt enää sopivaa kokoa ja mallia kun rupeaa tuo hartia-vyötärö -suhde olla vähän perustallaajasta poikkeava pikkuhiljaa :) Pitäisi olla mahdollisimman slimfit, ilman telttaa vatsan/alaselän kohdalla.

Tosta oli just ketju yleisellä. Ei oo pitkä aikakaan, koeta kaivaa sieltä. Varmaan jokin 45 päivää taaksepäin ja löytyy..

Mä kävin pyörällä salilla. Viimeinen luja alamäki ja teki mieli huutaa Braveheart-tyyliin FREEDOOOOOOOOOM!!! Voisin halata koko maailmaa just nyt! Elämää, endorfiinia, nousuhumalaa ilman alkoholia, energiaa ilman piriä! OUJEE!!! :hyper:

Te ootte sekasi.

Risteily on tehny selvää damagea joihinkin ;)

Ilimiselevästi. Ei toi tommonen oo perus härmälääsen toimintaa.

Kaikki seuran hommat taas tyrkätään minulle. Kohta en enää ilmoita junnuja kisoihinkaan.

Ilmota sille sun paskaseuralles, että nyt loppu. Oothan sä tommonen itsekäs paska muutenki, ni mikset sitte seuranki asioissa?

Te ootte sekasi.

Kukkuu! :hyper:

Risteily on tehny selvää damagea joihinkin ;)

Ei, kyllä tää on ihan pysyvä state of mind, se on vaan välillä piilossa. Tosin, risteilyllä tuli kyllä tavattua niin huikeita ihmisiä pari kappaletta, että loppu on historiaa!

Haluan XairaXin lääkkeet! On taas niitä päiviä, että ei kiinnostais yhtään mikään.

Mun lääkkeet... hmmm... Aurinko ja reenit! Ole hyvä! :)

Liikkumisesta tulee kyllä ihan järjettömän hyvät fiilikset (melkein aina). Oli mahtavaa päästä eilen pitkästä aikaa juoksemaan, jalatkin pelas melkein normisti. On se kumma miten vaikeeta on opetella uudelleen kävelemään/juoksemaan loukkaantumisen jälkeen? Mut voiton puolella ollaan jo, eli ei harmita yhtään.

Musta alkaa tuntumaan että meidän Kaira on saanunna.. :D

Täh? Mitä mää oon saanu?! MITÄ MÄ VOITIN?!!

U know, melaa mekkoon, käärmettä pesään, yksinsilmäinen kostaja luolassa ja muuta sellasta :) Voittohan se on jo itessäänkin ;)

Mut halit sulle kuitenkin kun jaksat olla pitkästä aikaa noin pirteellä tuulella :D Ihquu

U know, melaa mekkoon, käärmettä pesään, yksinsilmäinen kostaja luolassa ja muuta sellasta :) Voittohan se on jo itessäänkin ;)

Mut halit sulle kuitenkin kun jaksat olla pitkästä aikaa noin pirteellä tuulella :D Ihquu

No herranen aika, ei kai tällainen harras uskovainen mitään tuollaisia :D

Ja halit takaisin, onhan se huomattavasti kivempaa olla pirtee pieni pöllöpää!

Mun lääkkeet... hmmm... Aurinko ja reenit! Ole hyvä! :)

Tänne tarttis kans aurinkoa. Eilen oli niiiiin kiva ilma ja nyt on taas ankeeta ja kylmää. Mä yritän kovasti korvata puuttuvaa aurinkoa ylimääräisellä kofeiinilla, mut tää homma ei nyt oikein toimi. Ehkä ens yön pitkät yöunet lataa akut tehokkaammin.

Kaks ja puol viikkoa ekaan kesälomaviikkoon. Tulejotulejo! :D

Kohta vois lähteä sukuloimaan. Tiedän jo etukäteen ekan kommentin: Jessus kun ruma parta, aja pois. Mulla olis heittää takas jotain mutta sitten menis 3 päivää mököttämisen kattelemiseen niin enpä viitti..

Ja mäkin näin unta pitkästä aikaa. Aamulla vielä muistin sen ja mietin että pitää pakkikselle laittaa.. No nyt oon jo unohtanut, jotenki se liittyi turkumiittiin!! Pelottavaa

Back
Ylös Bottom