Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

9 työpäivää kesälomaan. Sitten lähtee SOKKA IRTI! Pari työkaveria ehdotti, että ottaisi lomarahat vapaaksi ja lähtisi pienellä porukalla Thaimaahan. Saatan kyllä jättää väliin, koska olisi ehkä liian hc reissu :D

Aineisto liiketalouden aikuiskoulutusohjelman pääsykokeisiin vapautui sitten luettavaksi tasan viikko ennen pääsykokeita. Ois ne voinu vähän aikasemmin sen suoda päntättäväksi, nyt pitää ottaa ihan töistäkin vapaata että kerkeää lukemaan..

Ei hymyilemiseen tarvitse sen kummempaa syytä. :) Eikä haittaa vaikka ottaa joskus hyppyaskeliakin kadulla kulkiessaan, kun on niin ihanaa!

Mulla on ollu noin ihanaa vain armottomassa humalassa. Melko tylsä elämä ollut.

Elämä on sitä, miten sen haluaa elää!

Ei oo! Asiat ei yleensä mene niin ku ite haluis niiden menevän.

Ja onhan nyt kovin kaunis ja lämmin päiväkin,
Ja mulla on aivan ihania ihmisiä elämässä,
Ja kaiken kukkuraksi illemmalla pääsee taas kaivamaan biksut esiin ja suuntaamaan savusaunaan ja porealtaaseen :D

9 työpäivää kesälomaan. Sitten lähtee SOKKA IRTI! Pari työkaveria ehdotti, että ottaisi lomarahat vapaaksi ja lähtisi pienellä porukalla Thaimaahan. Saatan kyllä jättää väliin, koska olisi ehkä liian hc reissu :D

Kieltämättä.. Tai tuo on jokin salajuoni firman rahakassan kartuttamiseksi ;) Mä en ottanu lomarahoja vapaaksi, menee hermot muutenkin jos pitää vain paikoillaan nysvätä. Ja pelkkä matkustelukin tulee vietävän hintavaksi (perheen kera siis).

Oli aamulla kunnon tentti: vanha tentti, johon oli vain vaihdettu päivämäärä. Harmi kun ei tullut tarkemmin opeteltua vanhan tentin vastauksia ulkoa, vaan käytti liikaa energiaa "tuleviin tärppeihin".

Ja onhan nyt kovin kaunis ja lämmin päiväkin,
Ja mulla on aivan ihania ihmisiä elämässä,
Ja kaiken kukkuraksi illemmalla pääsee taas kaivamaan biksut esiin ja suuntaamaan savusaunaan ja porealtaaseen :D

Ooh, olen kade porealtaasta. Paljuseura kelpais kyllä aina, varsinkin kun se on noin upeeta ;)

Mä kävin pyörällä salilla. Viimeinen luja alamäki ja teki mieli huutaa Braveheart-tyyliin FREEDOOOOOOOOOM!!! Voisin halata koko maailmaa just nyt! Elämää, endorfiinia, nousuhumalaa ilman alkoholia, energiaa ilman piriä! OUJEE!!! :hyper:

Back
Ylös Bottom