Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vastapalloa Daiinalle! :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ja tossa Ephelle!

No missä on Elly jokaisen jalkapalloilijan unelma? Se on tietennii kipiänä?

Tää on kyllä sulle niin oikein. Perkeleen poliisin ystävä. Nyt tiijjät nih!

"On se hyvä että joku vahtii noita urpoja tuola liikenteessä....." Eikö ookki perkele. Ois nyt vielä kortin vieny helvetti.

Älä ny hikoile siellä. Mut joo, joutuu ehkä jossain vaiheessa käyttämään tuota pärrää radalla, tulee sitten ehkä vähän halvemmaks tuolla liikenteessä ajelu.

Onneks lukema mitattiin siinä vaiheessa kun rullailin moottorijarrulla vauhtia poies.

Biisi powermetallia tähän väliin, menee muuten ihan hötöksi koko ketju.

Meillä on sipisipi-asioita, ei kerkiä sisko aina joka paikassa roikkumaan :D

Vai sipisipi... Omit koko tyären!

Mieki pistän musiikkia. :> Omistan sen siskoksille.
[video=youtube_share;UDf1wFiOnwY]http://youtu.be/UDf1wFiOnwY[/video]

Älä ny hikoile siellä. Mut joo, joutuu ehkä jossain vaiheessa käyttämään tuota pärrää radalla, tulee sitten ehkä vähän halvemmaks tuolla liikenteessä ajelu.

Onneks lukema mitattiin siinä vaiheessa kun rullailin moottorijarrulla vauhtia poies.

Biisi powermetallia tähän väliin, menee muuten ihan hötöksi koko ketju.

Itsehän olin hammerföölin keikalla nosturissa kun toi levy oli just julkastu! buujaa

Tuosta vähän humputusta tähän iltaan, Kaira lähtee unille. Ötyjä :haart:

aaaaaahh nostalgiaa.... Voi sitä teinihevipitkätukkaEphen ihmetystä ku ton riffin kuuli ekaa kertaa :wtf: Saati sitä euforiaa kun oppi soittaa sen ite joskus sit... ja kaulan väärältä puolelta viel! :lol2:

On se vaan cool edelleen!

Hammerfall on AINA coooooool! :rock:

Tukat heilumhaan!
[video=youtube_share;70GHlZ9uWJ4]http://youtu.be/70GHlZ9uWJ4[/video]

Rehellisyyden nimissä täytyy vaan todeta että vasaraputous on melko huono livenä :(

Vaahtis on cool. Hyvä että joku osaa arvostaa tämmöstä elämäntapa monniutta! :D

e. voisin vaikka vannoa että tässä oli äskön joku posti välissä. Ehkä oon sekoamassa lopullisesti.. buujaa!

Äh mä en saanut sitä kuvaa pienemmäksi tähän aikaan niin poistin koko paskan:) Pysyn silti kannassani:)

Ei tää kuvasta mitään tällä hetkellä, tuli vain mieleen...

Aiai. Olipa hyvät rättisulkeiset tänään. Sali oli vielä kesämoodissa jo, niin lämpöä pukkas melko kivasti päälle. Vichy virtas.

Vaahtis on cool. Hyvä että joku osaa arvostaa tämmöstä elämäntapa monniutta! :D

e. voisin vaikka vannoa että tässä oli äskön joku posti välissä. Ehkä oon sekoamassa lopullisesti.. buujaa!

Tässä oli se mun elämää suurempi kuva, mutta en saanut hätäpäissäni sitä pienemmäksi niin poistin koko roskan. Ja toi viesti siis johon sä kommentoit:)

Tässä oli se mun elämää suurempi kuva, mutta en saanut hätäpäissäni sitä pienemmäksi niin poistin koko roskan. Ja toi viesti siis johon sä kommentoit:)

Elä sie häthäile sielä! Chill!

:)

Back
Ylös Bottom