Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep, kirjotin sitten jutun Robinista....juuh, juurikin siitä Robinista. Eipä ois ikinä uskonut, mutta täytyy sitä rahaakin tehdä.

Ranteet auki itseinhosta?

Nyt syömään turkkilaista jugurttia, marjoja, avokadoa ja leseitä :)

Yo-kirjoitusten pisterajat tulee kuulemma huomenna nettiin ja rupes yhtäkkiä jännittämään paljoki vaikka ei niillä nyt oo mulle niin väliä :D Aivan heittämällä ylioppilaaksi, mutta parhaimmillaankin menee niin että pääsykokeisiin pitää kuitenkin lukea vielä paaaljon.. Oli vaan kaksi ainetta niin rajoilla, että mieluummin olisi se parempi arvosana.. Viime syksynä oli myös kaksi kirjainta aivan rajoilla, ja kummastakin tuli sitten se parempi. Saa nähdä riittääkö onni vielä :D

Hyvä musiikki ja autohifin näyteikkunashoppailu pitää hereillä. Josko sitä malttais ottaa lääkkeet ja painua pehkuihin. Kohta. :rolleyes:

Apua, onkohan muhun tarttunut joku kasvissyöjä pöpö? Himoitsen hedelmiä ja marjoja... Jääkaappikylmää ananasta, karpaloita, mangoa, viinirypäleitä...:D Yhtään ei mikään kunnon ruoka huvittaisi. Ei sillä että laiskana edes jaksaisin väsätä mitään lihapatoja. :rolleyes:

Apua, onkohan muhun tarttunut joku kasvissyöjä pöpö? Himoitsen hedelmiä ja marjoja... Jääkaappikylmää ananasta, karpaloita, mangoa, viinirypäleitä...:D Yhtään ei mikään kunnon ruoka huvittaisi. Ei sillä että laiskana edes jaksaisin väsätä mitään lihapatoja. :rolleyes:

Minulla on aivan samat oireet! Uskon, että se johtuu tästä vuodenajasta. Keväällä ja kesällä tekee mieli kevyttä ruokaa ja syksyllä sitten taas lämmittäviä juureksia ja raskaampia ruokia.

Kesä saapuu :D

Mulle ainakin alkaa kelien lämmetessä hedelmät maistumaan kanssa ja varsinkin ulkomailla ollessa ne on ihan parhautta!
Espanjassa ollessa monesti haettiin kokonainen ananas ja mutustettiin porukalla. Kreikassa aamupalaksi tuoreita persikoita ja kreikkalaista jogurttia.
Siellä hedelmät maistuu vielä niin paljon paremmalta ja mehukkaammalta kuin täällä koto-Suomessa :)

Se on tää valonmäärä mikä mulla ainakin vaikuttaa, kun alkaa mielikin piristymään enemmän :D

Joo, eiköhän se ole tää kesä. Tuskin mulla mitään keripukkia tai muuta vastaavaa puutostautia on. :D Ihan parasta on myös tuoreet kirsikat, suoraan naapurin puusta varastettuna tai saatuna.

Täällä sataa vettä ihan kaatamalla, hyvä syy vetäytyä sohvalle viltin alle katsomaan Twin Peaksia läpi jälleen kerran.

Mäkin himoitsen ananasta:D sliceinä.
http://www.youtube.com/watch?v=oRnzFmy-mkg

Voi kiukku mulla on ressi :curs: Mun kollega tuli äsken silittämään käsivarresta ja pyytämään anteeksi että kiukuttelee kun sillä on ressi, niin että sillekään ei voi kiukutella. Voihan kiukku. Ei mulla muuta.

Voi kiukku mulla on ressi :curs: Mun kollega tuli äsken silittämään käsivarresta ja pyytämään anteeksi että kiukuttelee kun sillä on ressi, niin että sillekään ei voi kiukutella. Voihan kiukku. Ei mulla muuta.

Syytä sitä jostakin, keksi ihan mitä vaan. Sillä se lähtee, sitte voitte riidellä keskenänne ja olo helpottuu kuukauden päästä kun pölyt on laskeutunut ;)

oho kello 15.30 yh iskällä tulee kiirus päiväkotiin hakemaan supersankaria.

Miks hitossa sitä aina uskoo noita huonekalukauppiaita kun ne sanoo:" joo tulee osissa, mutta tää on ihan helppo ja nopea koota". Just kun mietin ettei oo pitkään aikaan oikeestaan vituttanu mikään.

Syytä sitä jostakin, keksi ihan mitä vaan. Sillä se lähtee, sitte voitte riidellä keskenänne ja olo helpottuu kuukauden päästä kun pölyt on laskeutunut ;)

oho kello 15.30 yh iskällä tulee kiirus päiväkotiin hakemaan supersankaria.

En mä raaski kun se on niin pieni ja se nyt jo melkein itkee. Ei sen kiusaamisessa olis mitään hauskaa.

Ai start kylläpä edes joku hymyilyttää:) nimittäin vahingonilo. Mulle sentään huonekalukauppias sanoi että meinaatko oikeasti itse koota noi, siinä on melkoinen homma.

Hyvä että alkoi taas vituttaa, kaikki olikin turhan hyvin edes hetken ajan. :curs: Tää päiväduuni kusee niin reippaasti.

Kyllapas jengia nyt vituttaa oikein urakalla. Ja kohta varmaan viela enemman kun sanon ettei mua vituta mikaan! Lahdetaan tanaan kahdeksi paivaksi New Forestiin maaseutulomailemaan, miehen synttarilahja mulle. Luvassa hevosratsastusta, tennista, metsalenkkeilya ja maalaispubeja. Toivon mukaan kelikin pysyy sateettomana...

Back
Ylös Bottom