Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä teille bilebailumonstereille jotain menojalkaa vibattavaa täRrrrriiRiinäää!

Melkein nostalginen fiilis kun tää oli ensimmäisiä kunnon konemusiikkikeikkoja missä tuli käytyä :itku:

Siitä ei oo kyl kovin kauaa mut kuitenkin :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No niin pitääkähän sitten hauskaa. Jos saatte yhtään siivoa kuvaa otettua reissusta niin pistäkään vippien risteilyketjuun:D.

Kiitos, hauskaa tullaan kyllä pitämään :D

Oon joskus nähny Miken muinaisen postauksen siitä että täältä on bannittu porukkaa joilla ei koskaan ole ollut mitään annettavaa treenikeskusteluja koskien. Kuinkahan moni lähtisi banaanisaarille jos tuota politiikkaa noudatettaisiin? :D

No joo, minullakin varmaan 95% posteista muualla kuin treeneihin liittyvissä puissa:) Se taas ei sulje sitä pois ettenkö niitäkin lukisi ja viimeisimpänä olenkin ottanu sieltä tuon 2 jakoisen treeniohjeen omaan käyttööni. JTO:n oppeja en ole vielä alkanut noudattaan mutta aikeissa on niitäkin jollain aikavälillä kokeilla.

Näillä treeneillä ei ole vielä paljoa noihin puihin annettavaa mutta sitäkin enemmän olen niistä saanu :) Gymlogeja unohtamatta!

Oon joskus nähny Miken muinaisen postauksen siitä että täältä on bannittu porukkaa joilla ei koskaan ole ollut mitään annettavaa treenikeskusteluja koskien. Kuinkahan moni lähtisi banaanisaarille jos tuota politiikkaa noudatettaisiin? :D

90% peruspakkislaisista?

^ Samaa just eilen mietin kun päivittelin uusia viestejä. Ei yhtään treeniin liittyvää viestiä :D. Varmaan itsekin olisin tuolla politiikalla banaanisaarilla.

Eri hajuvesi= eri lääkkeet??

Tekisi lähtemättömän vaikutuksen astua palaveriin "Mitäs hajuvesiä meillä tänään?" Sitten pilleripurkit esille ja napsimaan jokaista sorttia. Luulis että menee sanoma perille ;)

haha:) Mutta ei oo todellista, se pahiten tuoksahtava tyyppi seuras mua pääkonttorila tänne ja tuli mun viereen istumaan!!! Kirvelee nenä ja kurkku ja alkoi just tuntua että tarviin astamapiipun ihan kohta, kun onneksi se loppui. Mutta ei ollut pitkä ilo. Missä on mun astmapiippu???????

Pakko yrittää saada pian valmistumisen jälkeen töitä. Ilmoitin lopettavani nykyisen työni kesäkuun jälkeen, mutta pyysin mahdollisimman paljon vuoroja sitä ennen. Firma toimi kuten oletinkin, eli seuraavassa listassa on mahtavat kaksi vuoroa. Tässä tulee taloudellisesti tosi tiukkaa, jos en löydä töitä. Vuokrakin nousee varmasti heinäkuussa.

Dodii ikkunat pesty ja tiskit tiskattu.

1563 Snif :(

e. mutta vieläkin 0 given!

Tää on tiukka, ei ole pahemmin huorattu. Itsekkin koittanut pitää tuon antamisen vähissä mutta se on välillä vaikeaa kun täällä on niin hyvää läppää ja tyyppejä. No-niin, nyt on kieli taas niin ruskea ettei lähde itkemälläkään:D

Äh, verkkopankki lagas. Just ku olin lahjottamassa rahojani.
Jotenkin korpee, pakkovälipäivät on tylsiä. Ei oo ees nälkä mitä vastaan taistella. Bored at the office. Wanna break the sirens. Jaadajaada...

Judis & no-body! Te olette jotain mihin minä en tule koskaan yltämään :)

Kyllä varmasti yllät, jos tosissasi haluat. Alkuharjoituksena voit mennä pariksi viikoksi Korkeasaareen matkimaan apinoita ja kun se alkaa sujua luontevasti niin voit vähitellen yrittää päästä minun ja judiksen juttuihin mukaan.

Jos postaat 15t postia niin tykätään vaikka taso olis alta riman.

Alle puolet tuostakin riittää.

Pakko yrittää saada pian valmistumisen jälkeen töitä. Ilmoitin lopettavani nykyisen työni kesäkuun jälkeen, mutta pyysin mahdollisimman paljon vuoroja sitä ennen. Firma toimi kuten oletinkin, eli seuraavassa listassa on mahtavat kaksi vuoroa.

Normaalia reilukerhomeininkiä ja töiden löytäminen epäilemättä helppoa sun alallasi. Jos ei löydy, niin sinun tapauksessasi voit välttää humanistien perinteisen paikan eli mäkkärin kassan alkamalla pt-uralle, siihen sinussa olisi ainesta.

Ah, maanantaina raha päivä. Siitä sitten lähtee 170 euroa laskuihin :C Ja hmm, hotlipsistä isompi kondomitilaus, 40e + pk. Ja sitten pitäs vielä parturissakin käydä ja ruokakaupassa. Paljon menee rahaa yhden päivän aikana :(

"Oon tukkani kihartanu, silkki mun lanteita peittää. Enkä takaovea lukinnu, jos sitä mieluummin haluat käyttää"

"takaovi on auki"

If you know what i mean :rolleyes:.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom