Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänäänkö te lähette sinne risteilylle?
Juu tänään on.
No niin pitääkähän sitten hauskaa. Jos saatte yhtään siivoa kuvaa otettua reissusta niin pistäkään vippien risteilyketjuun:D.
Oon joskus nähny Miken muinaisen postauksen siitä että täältä on bannittu porukkaa joilla ei koskaan ole ollut mitään annettavaa treenikeskusteluja koskien. Kuinkahan moni lähtisi banaanisaarille jos tuota politiikkaa noudatettaisiin? :D
Se taas ei sulje sitä pois ettenkö niitäkin lukisi ja viimeisimpänä olenkin ottanu sieltä tuon 2 jakoisen treeniohjeen omaan käyttööni. JTO:n oppeja en ole vielä alkanut noudattaan mutta aikeissa on niitäkin jollain aikavälillä kokeilla.
Gymlogeja unohtamatta!Oon joskus nähny Miken muinaisen postauksen siitä että täältä on bannittu porukkaa joilla ei koskaan ole ollut mitään annettavaa treenikeskusteluja koskien. Kuinkahan moni lähtisi banaanisaarille jos tuota politiikkaa noudatettaisiin? :D
Eri hajuvesi= eri lääkkeet??
Tekisi lähtemättömän vaikutuksen astua palaveriin "Mitäs hajuvesiä meillä tänään?" Sitten pilleripurkit esille ja napsimaan jokaista sorttia. Luulis että menee sanoma perille ;)
Mutta ei oo todellista, se pahiten tuoksahtava tyyppi seuras mua pääkonttorila tänne ja tuli mun viereen istumaan!!! Kirvelee nenä ja kurkku ja alkoi just tuntua että tarviin astamapiipun ihan kohta, kun onneksi se loppui. Mutta ei ollut pitkä ilo. Missä on mun astmapiippu???????Dodii ikkunat pesty ja tiskit tiskattu.
1563 Snif :(
e. mutta vieläkin 0 given!
Judis & no-body! Te olette jotain mihin minä en tule koskaan yltämään![]()
Jos postaat 15t postia niin tykätään vaikka taso olis alta riman.
Pakko yrittää saada pian valmistumisen jälkeen töitä. Ilmoitin lopettavani nykyisen työni kesäkuun jälkeen, mutta pyysin mahdollisimman paljon vuoroja sitä ennen. Firma toimi kuten oletinkin, eli seuraavassa listassa on mahtavat kaksi vuoroa.
No niin pitääkähän sitten hauskaa. Jos saatte yhtään siivoa kuvaa otettua reissusta niin pistäkään vippien risteilyketjuun:D.