Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Välillä riittää välillä ei. Ei tietenkään tuolla ihan perällä oikein joutusasti. :) Mie sanosin, että Kemissä alkaa menee raja, kuitenkin niin että Kuusamo ei ole Lapissa. :D

Vieläkö siellä on lunta?

Oli näköjään yöllä 4 astetta pakkasta, kyllä tästä kesä tulee.

Vieläkö siellä on lunta?

Oli näköjään yöllä 4 astetta pakkasta, kyllä tästä kesä tulee.

On täällä varmaan tommonen puolimetriä ellei enemmänkin. Teiden varret jo sulanut. Eilen sato lunta ihan kunnolla joskaan se ei maahan jääny. Kyllä tuolla mettissä vielä kelekalla menis heleposti.

Perjantai. Hyvä päivä hypätä laskuvarjolla toimiston ikkunasta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
H0h00! Erinomaista! Toi muutto tosin tulee ajankohtaiseksi vasta syyskuussa, enkä tiedä päästäänkö sit enää tonne Malminkartanoon, mut ne kämpät oli niiiin täydellisiä! Lenkkiseura kelpaa aina, ton hurtan kanssa kun kuitenkin pitää toisinaan käydä ulkonakin... Mä jätän ne portaat kyllä jollekin kovempikuntoiselle ja vältän itse oksentamasta puolivälissä :D

Hyvä XairaX, ei tämä ole Lappi, ei täällä vielä syyskuussa ole lunta:D Mutta teretulemast vaan tänne:) Millaisen kämpän sä löysit?

Hyvä XairaX, ei tämä ole Lappi, ei täällä vielä syyskuussa ole lunta:D Mutta teretulemast vaan tänne:) Millaisen kämpän sä löysit?

Eilen katseltiin vapaita asuntoja ja Malminkartanossa ois tosi ihania kolmioita joissa on joko parveke tai ah-oma piha.

Enkä mä sen lumen takia sanonu :D vaan sen takia että en mä ihan just oo tulossa.

Maanantaina ortopedille. Alustavat polven kierukkatestit näyttää positiivista. Arcoxiaa hevosannos naamaan ja taju pois.

arcoxia on hyvä lääke. Toimii hitaasti mutta varmasti. Mutta tajua sillä et saa pois.

Ainakaan tenniskyynärpäähän kuukauden kuuri Arcoxiaa oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Tai no, mistä sitä tietää miten paha ois jos en ois noita syönyt. Parantunut ei ainakaan. :(

Ainakaan tenniskyynärpäähän kuukauden kuuri Arcoxiaa oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Tai no, mistä sitä tietää miten paha ois jos en ois noita syönyt. Parantunut ei ainakaan. :(

Oho. No mulla parani kyllä kaikki vaivat. Mutta ne tuli tietysti takas viikko kuurin loputtua. Enhän minä nyt mitää pausseja..

Vittu mä sanon. Pitäis mennä lääkäriin kertomaan että olen kipeä vaikka tiedän sen ihan hyvin kyllä itsekkin. Eivätkä ne perkeleet edes vastaa mulle puhelimeen. Helvetin alkeellista tämmönen että tarvii lääkärintodistuksen joka vitun flunssasta yms. Edellisissä neljässä työpaikassa ollut käytössä 3 päivän omailmotussysteemi.

Nyt sitten mennäänkin tiikeribalsamin voimalla. Kaikki kokeiltu, mikään ei auta. Treeniä höllätty jo ihan liiankin kanssa, liikkeitä pitänyt vaihtaa semmoisiin jotka ei satu. Yöt on kamalimpia, heräilee kun liikahtaa ja käsi kääntyy jotenkin.

Mulla oli tällä kerralla vain 90 Arcoxiaa. Aiempaan tennariin oli 120, ja tulos ihan sama.

Passinhakureissuun meni kolme tuntia = n. viiden minuutin ajan kesti hoitaa hakemuksen tekeminen, allekirjoitus, sormenjäljet ja maksu.

Tervetuloa Helsinkiin, tervetuloa budjettileikkaukset ja tervemenoa poliisiasemat.

Back
Ylös Bottom