Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liki tunnin lenkki heitetty rullaluistimilla. Nyt kun jaksais vielä venytellä, niin sitte voiski melkeen painua jo nukkumaan. Raju perjantai-ilta :D

Liki tunnin lenkki heitetty rullaluistimilla. Nyt kun jaksais vielä venytellä, niin sitte voiski melkeen painua jo nukkumaan. Raju perjantai-ilta :D

Mä otin päikkärit, tein kielitarkastusta vähän, nyt katson jääkiekkoa ja sitten nukkumaan. Aika villiä menoa täälläkin :D

dj hi-tek will fuk juu in thi äääs!! FAGGOTH!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Beastie Boyseja on sitten yksi vähemmän...

(T)yöputki alkaa jälleen, hyvää iltaa kanssamatkustajat.

Pitäsköhän kattoa tuo. Olen vissiin.. vai olenko. Eiku enhä mie ole vissiin nähny kumpaakaan. Siinä on Amy Smart, joten ei se voi olla huono kait...

Ötyä...
Jos nukkumaan menis...

Godmorgen!:)

Tyypillistä, kun saisi nukkua rauhassa pitkään, ei väsytä sitten yhtään... Kuuden jälkeen pirteänä hereille vaan. :dance2:

Just lopetin kesken tuon crank kakkosen. Perkele miten turha tekele

Joo noi Jason Stathamin leffat on kaikki samanlaisia. Se äijä on 2000-luvun Chuck Norris tai Steven Seagal. Repeilin itse joskus The Mechaniciä katsoessa, kun se leffa oli liian piilohomomainen, kun siihen piti ympätä pari juoneen liittymätöntä panokohtausta joissa Statham pani naista.

Vettä sataa.. fk it. ..Päivä käyntiin med coffee/muzak ja kohta salille!

Niin sataa, stana :D no..lähteepähä maantiepölyt vähä rauhottuu..muuta hyvää en keksikkää.. mut kai se kesä sieltä tulee :D

Tääki suuntaa reenaa, vähä kahvakuulaa luvassa.. ylläri :D

Back
Ylös Bottom