Mä tässä semisti tiputtelen painoa. Kaksoisleuka ja neljä pakaraa ei ole eroottista.
Voittaa neljä leukaa ja kaksi pakaraa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tässä semisti tiputtelen painoa. Kaksoisleuka ja neljä pakaraa ei ole eroottista.
Välillä riittää välillä ei. Ei tietenkään tuolla ihan perällä oikein joutusasti.Mie sanosin, että Kemissä alkaa menee raja, kuitenkin niin että Kuusamo ei ole Lapissa. :D
Vieläkö siellä on lunta?
Oli näköjään yöllä 4 astetta pakkasta, kyllä tästä kesä tulee.
Voittaa neljä leukaa ja kaksi pakaraa.
Jos itekin semisti 20kg.
H0h00! Erinomaista! Toi muutto tosin tulee ajankohtaiseksi vasta syyskuussa, enkä tiedä päästäänkö sit enää tonne Malminkartanoon, mut ne kämpät oli niiiin täydellisiä! Lenkkiseura kelpaa aina, ton hurtan kanssa kun kuitenkin pitää toisinaan käydä ulkonakin... Mä jätän ne portaat kyllä jollekin kovempikuntoiselle ja vältän itse oksentamasta puolivälissä :D
Millaisen kämpän sä löysit?Hyvä XairaX, ei tämä ole Lappi, ei täällä vielä syyskuussa ole lunta:D Mutta teretulemast vaan tänneMillaisen kämpän sä löysit?
Maanantaina ortopedille. Alustavat polven kierukkatestit näyttää positiivista. Arcoxiaa hevosannos naamaan ja taju pois.
Ainakaan tenniskyynärpäähän kuukauden kuuri Arcoxiaa oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Tai no, mistä sitä tietää miten paha ois jos en ois noita syönyt. Parantunut ei ainakaan. :(