Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sarjamme pelottavat yöunet jatkuvat: viime yönä olin Ikeassa (yksin!) tarkoituksenani ostaa joku hylly tai kaappi. Siis minä, jota ei saa kirveelläkään Ikeaan. Joku voisi tulkita tämän unen.

Tämä on ihan yhtä helppo kuin edellinen:
Ikea viittaa aina parisuhteeseen, koska eihän siellä kukaan mies yksin käy, ja sellaisen kaipuuta se symboloi myös tässä unessa. Kaappi varmaan tarkoittaa, että aiot tulla ulos sellaisesta ja hylly on alitajuinen sanamuunnelma pyllystä. Molempia viitteitä voi pitää hieman hintahtavina ja kun tämän yhdistää edellisen unen tulkintaan, niin taidatkin olla salaa rakastunut J88:aan.

Odotan mielenkiinnolla, mitä ensi yö tuo tullessaan.

Etupään iskarissa pieni öljyvuoto:jahas: Elämä pilalla:itku:

Syön kohta 3 litraa jäätelöä suruuni:(

Sain veroilmoituksen täytettyä. Täytyy huomenna duunissa printata että muistaa taas ens vuonna tuskailla saman asian kans.

Kylläpä jaksaa vielä väsyttää vapunvietot. Kävin kyllä kevyen lenkin äsken tekemässä, jos se vähän virkistäis, että saa vielä opiskeltua tänään.

Sain veroilmoituksen täytettyä. Täytyy huomenna duunissa printata että muistaa taas ens vuonna tuskailla saman asian kans.

Ainiin pitäskin muistaa näpytellä matkakuluvähennykset, että muuttuis maksut saataviks.

Sitten mä saan vielä rattijuoppoussyytteenkin:D En kyllä uskalla pinkiksi, se ei olis varsinaisesti edes kovin nätti eikä se kampaaja edes ehkä suostuis:D Mutta saa nähdä, on tässä vielä hetki aikaa miettiä...

Mä oon kasvattanut omaa väriä näkyviin noin 15 senttiä ja kaikki työkaverit kehuvat yhtäkkiä naamaa. Vissiin ei kannata värjätä sitten.

Mä oon kasvattanut omaa väriä näkyviin noin 15 senttiä ja kaikki työkaverit kehuvat yhtäkkiä naamaa. Vissiin ei kannata värjätä sitten.

Mä värjäsin harmaaksi ja työkaverit kehuu että olen nuorentunut.. Taitavat piruilla?

Mä värjäsin harmaaksi ja työkaverit kehuu että olen nuorentunut.. Taitavat piruilla?

Kieltämättä kiinnostaa, että mistä moinen värivalinta.

Toivon, että harmaannun samalla tavalla kuin isänpuoleinen mummoni. Vitivalkoinen ja alla tallella vähän mustaa on pirun hienon näköinen.

Kieltämättä kiinnostaa, että mistä moinen värivalinta.

Toivon, että harmaannun samalla tavalla kuin isänpuoleinen mummoni. Vitivalkoinen ja alla tallella vähän mustaa on pirun hienon näköinen.

Siksi että haluan tuoda ikäni esille.

Blade. Tosin se menee joka tapauksessa ens vkolla huoltoon, kattovat sen siinä samalla. Tod näk vaatii tiivisteen vaihdon.

Ja mun pitää hengata koko päivä Tanpereella. Kenelläkään vinkkejä mitä siellä voi tehdä? Meen varmaan Ikeaan:jahas:

Blade. Tosin se menee joka tapauksessa ens vkolla huoltoon, kattovat sen siinä samalla. Tod näk vaatii tiivisteen vaihdon.

Ja mun pitää hengata koko päivä Tanpereella. Kenelläkään vinkkejä mitä siellä voi tehdä? Meen varmaan Ikeaan:jahas:

Höh. Ihme bomberimies ku keulittelee ja särkee iskarinsa! Soosoo

Helvetti jos pitää laittaa facebook sen takia että saa ketää kiinni..

Taas näitä päiviä kun ei jaksa keskittyä mihinkään järkevään. Pariisin Kevättäkin tullu kuunneltua jo pari levyllistä. Hehe.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Levi pamautti kipiäksi. Tämä yhistettynä muutenkin paskoihin fiiliksiin, niin tässähän on yllättävän paskat fiilikset. Tajutonta paskaa sanon mie!

Back
Ylös Bottom