Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rupeeko ihastumaan jos tulee enempi kuin 5 viestiä päivässä??

Nonnih, on renkhaat kiristetty niin ei tipu vauhdista pois. Rengasrautakin vastaisuuden varalta sijoitettu fiksumpaan paikkaan eikä sinne vararenkaan alle, joka on välilevyn alla, joka on kahden tarvikelaatikon ja koiranhäkin alla :rolleyes: En kyllä tiiä mikä siinä on, mutta tuota lekaa en saa vietyä autosta pois. Sen vois viedä varastoon, mutta se on vaan niin kiva pitää käden ulottuvilla auton perässä. Koskaan ei tiedä jos sitä vaikka tarvitseekin...

Nonnih, on renkhaat kiristetty niin ei tipu vauhdista pois. Rengasrautakin vastaisuuden varalta sijoitettu fiksumpaan paikkaan eikä sinne vararenkaan alle, joka on välilevyn alla, joka on kahden tarvikelaatikon ja koiranhäkin alla :rolleyes: En kyllä tiiä mikä siinä on, mutta tuota lekaa en saa vietyä autosta pois. Sen vois viedä varastoon, mutta se on vaan niin kiva pitää käden ulottuvilla auton perässä. Koskaan ei tiedä jos sitä vaikka tarvitseekin...

Just tuon takia en uskalla itse vaihtaa renkaita, miehet ovat matkan varrella opettaneet, että minun ei tule ajaman autolla, jonka renkaat olen itse kiristänyt..hieman muuten hävetti kun hain autoa renkaanvaihdosta ja mulla on tuo sama juttu, että siinä on kaikki koiranjutut päällä ja siellä alla vararengas ja se rauta ja näin että oli pojat hieman joutuneet kaivamaan niitä..onneksi olin sentään poistanut itse häkin, sekin on tavallisesti taiteltuna siinä samassa kasassa:D

Joko mun isäkin jopa luottaa mun renkaanvaihtotaitoihin tai sitten se vihaa mua niin paljon että ihan sama vaikka renkaat lähtis alta :D

Sarjamme pelottavat yöunet jatkuvat: viime yönä olin Ikeassa (yksin!) tarkoituksenani ostaa joku hylly tai kaappi. Siis minä, jota ei saa kirveelläkään Ikeaan. Joku voisi tulkita tämän unen.

+12 ja aurinko paistaa, nyt kutsuu asfaltti.

Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille teille jotka istutte töissä:love:

Mun tietokonepulmat on puolivälissä ratkaisua. "Helppo ja halpa" -väliaikaisratkaisu eli rungon hommaaminen huuto.netistä osoittautui vähän vähemmän edulliseks, kun huomasin, et aikaisemman rungon prosu ja muistit ei tuohon käykään. Onneks mulla nyt on tiedossa inhimillisen hintainen prosu ja ne muistit ei paljoo maksa. Ens torstaina mulla on toivottavasti toimiva kone. Miniläppäri ajaa mut hulluks. :curs:

Hitto, pitäisköhän sitä ryhtyä kesä-blondiksi kun oon lähdössä parin tunnin päästä kampaajalle:D

Sitten mä saan vielä rattijuoppoussyytteenkin:D En kyllä uskalla pinkiksi, se ei olis varsinaisesti edes kovin nätti eikä se kampaaja edes ehkä suostuis:D Mutta saa nähdä, on tässä vielä hetki aikaa miettiä...

Back
Ylös Bottom