Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aluksi olin jossain päin Espoossa lenkillä armeijakaverini kanssa ja selitin hänelle olevani luultavasti olevani ylikunnossa. Tämän jälkeen päädyin johonkin paikkaan, jossa Jari Sillanpää yritti iskeä minua protskupatukan avulla ja sanoi myös olevansa kiinnostunut minusta. Minä kyllä totesin, etten ole kiinnostunut miehistä ja ilmeisesti se jäi siihen, koska en muista nähneeni painajaista, jossa olisin liittynyt ruskean reiän ritarikuntaan. Tuossa samassa pöydässä istui Jasper Pääkkösen näköinen tyyppi, joka söi Tobleronen näköistä proteiinipatukaa.

Mä taas tulkitsisin:
Koet olevasi ylikunnossa, tarvit patukkaa aivan sairaasti. Sillanpäältä löytyy ja Pääkkösen näköseltä tyypiltä, molemmat sattuu olla miehiä ja kaiken lisäksi et ilmeisesti ottanut kummaltakaan patukkaa.
=
Ylikuntoinen puutteessa elävä nuorimies, jolle kohta kelpaa miehetkin.

Ai kamala kun hihittelin teidän vappujutuille:D Kyllä elämä on ehdottomasti ihmisen parasta aikaa:D Lohduttavaa tietää, että muillekaan vanhan liiton ihmisille ei myydä ilman papereita, joku täällä taisi mainita:D

Päivällä kun lähin kämpältä niin keittiöön jäi pörräämään sellanen about keskikokoisen kananmunan kokonen pimpiäinen ja nyt ku tulin kotiin ja koitin ettiä sitä ni mistään en löytäny. Koko kämpän tutkinu lattiasta kattoon kaikki nurkkia myöten. Mihin vittuu se on muka voinut kadota häh? Ällöttää tietää että jakaa kämpän sellasen vitun ökkömönkiäisen kanssa. Hyi helvetti. Vihaan ötököitä.

On muuten varmasti jossain piilossa ja yöllä havahdut siihen kun se livahtaa suuhusi.

Jos et sä nyt oo mitään onnistunu tossa välissä töskäämään niin en ymmärrä miksi suloinen Rakhamini joutuisi moisen hirmuteon kohteeksi. Ilkeä mies.

Great success. Nyt ei enää Shoei haise kuolemalta, jää odottelemaan ensi talvea.

Ihme sinänsä että tuo onnistui, niin laittoman sekaisin olen tässä viime päivinä ollut. Over and out.

Durrr viel ois 5,5 tuntia töitä jäljellä sit pääsee tyttökaverin viereen.

Vaihdoin myös tänää reeniohjelman arskan G6 ja hirmuset pumpit sai käsille ja selälle aikaseks.
Tuo niskantakaapunnerrus tangolla on kyl myös hirimunen liike, kauhee polte ekasta toistosta viimeseen, me likey! :puntti:

3 päivää enää töitä ja sitten alkaa kauan kaivattu loma!

Great success. Nyt ei enää Shoei haise kuolemalta, jää odottelemaan ensi talvea.

Ihme sinänsä että tuo onnistui, niin laittoman sekaisin olen tässä viime päivinä ollut. Over and out.

Hienosti, hra Uusavuton :D Nyt voitkin tulla silittämään mun lakanat ja kauluspaidan. Lopetat sen sekoilun nyt.

Hienosti, hra Uusavuton :D Nyt voitkin tulla silittämään mun lakanat ja kauluspaidan. Lopetat sen sekoilun nyt.

Eitätävoilopettaa:dance:

Ja sitäpaitsi, vappuna ylitin itseni ruuanlaiton saralla. Epäiltiin jopa etten osaisi keittää perunoita:jahas:

Eitätävoilopettaa:dance:

Ja sitäpaitsi, vappuna ylitin itseni ruuanlaiton saralla. Epäiltiin jopa etten osaisi keittää perunoita:jahas:

No elä sitte lopeta. Mutta yritä nyt hyvä mies pitää ittes kasassa. Se on "vaan" mopo ja nyt on "vaan" ihan ok ajokelit :D

Ai mitä? Sä OSAAT keittää perunoita?! :wtf: Wau...

Ainakaan hetkeen omat unet ei vaikuta oudoilta :D Vaikka näinkin tänään jotain ihmeellistä hampaista.
Jos jaksaisi kolme viikkoa painaa vielä, niin pääsisi kesän viettoon...

Mä just mietin, että ois kiva kun ei hetkeen tarttis mennä töihin. Siinä vaan on se pienen pieni ongelma, että mä en elä tämänhetkiselläkään palkalla, saati sitten että jos en töitä tekis. Voi video. Jos ois tiedossa vähän aikaavievä ja kohtuuttoman isopalkkainen duuni, niin huutoa mulle! :D

Back
Ylös Bottom