Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rangaistukseksi huonosta provosta joudut katsomaan 10 kertaa tämän videon.

Katsoin puoli minuuttia ja lähetin valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelle nykyisten kansainvälisten säännösten kieltämästä julmasta ja epäinhimillisestä rangaistuksesta. Rangaistuksen käsittely määrättiin keskeytettäväksi heti, kun tuomioistuin oli tutustunut leffaan 10 sekunnin ajan. Lopullinen päätös tapauksesta seuraa myöhemmin, mutta lakimiesten alustavan arvion mukaan vahingonkorvaukset jo tuosta puolen minuutin kärsimyksestä tulevat olemaan mittavat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Jätkällä on kyllä komia kuva avatarissa (onkohan avatar oikea termi tuolle nickin alapuolella olevalle kuvalle, noh aivan sama).

380629_362455150471819_213265425390793_1098719_490762932_n.jpg

Edit. Niin onhan minulla jo uusikin kuolauksen kohde. Anna Virmajoki.

79730d1334475846-2012-fitness-classic-turku-tlp_1553.jpg

Onko tuosta Anna Virmajoesta muita kuvia kuin noita lavakuvia? En itse tykkää tuollaisesta lavalookista.

Ei taida olla ihan mahottomasti. Blogissa on jonkun verran mutta en tiedä saisiko tätä edes linkittää tänne. Ylläpito poistakoon jos ei saa.

http://annablog.*******/

mayors.jpg

Täällä on nyt niin tylsät puheenaiheet, että on pakko mennä nukkumaan.

Öitä hipit:zzzz:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Harva asia muuten ilahduttaa niin paljon kuin se, että tulee supernälkäisenä kotiin ja on vielä matkalla sanonut että ei tarvii pysähtyä mihinkään, mennään vaan suoraan kotiin, vain huomatakseen että ne viimeiset rahkathan on siellä työpaikan jääkaapissa...

^Nyt sitten vettä kitusiin reippaasti, niin vatsa täyttyy.

Mä en tajua, joka kerta kun näyttävät The Green Milen telkussa, en meinaa katsoa sitä koska "on jo nähty". Mutta sitten kuitenkin käännän kanavalle jossain vaiheessa, ja katson loppuun asti ja pillitän silmät päästäni. Nössö, wuss.

Niin järjetön päänsärky, ett tekis mieli hakata kirveellä koko paska pois. Ja pitäis vielä kuus tuntia jaksaa, morjes! Josko toi pilleri alkais hiljalleen vaikuttaa...

^Nyt sitten vettä kitusiin reippaasti, niin vatsa täyttyy.

Mä en tajua, joka kerta kun näyttävät The Green Milen telkussa, en meinaa katsoa sitä koska "on jo nähty". Mutta sitten kuitenkin käännän kanavalle jossain vaiheessa, ja katson loppuun asti ja pillitän silmät päästäni. Nössö, wuss.

Mä oon varmaan ainot joka ei oikein pääse ton leffan sisään. Kaikki diggailee tosta mutta jotenkin ei vaan uppoa vaikka ton tyyppisistä leffoista pidänkin. Rita Hayworth-avain pakoon on mm.loistava samanhenkinen pätkä.
Vähän sama homma ton Tarantinon Death Proofin kanssa. Tosin enpä oo mitään autoihmisiä.

Pitäsköhän käydä ajelemassa mäkin drive-in:stä sapuskaa.

Shawshank redemption on kyl loisto pätkä. Vituttaa vaan se suomennos ko se spoilaa koko leffan.

Pitäsköhän käydä ajelemassa mäkin drive-in:stä sapuskaa.

Joo, mikäli löydät perille. Siel on ihan törkee sumu, just ajelin puoliks sokkona Käpylästä himaan. Tai siis, enhä mie tiiä mis asut ja et onks siellä samanlainen usva :D

Back
Ylös Bottom