Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep, melkein yhtä hieno kuin Rob :rock:

Toimiipi kyllä...Sunnuntaina kannatta käydä tsekkaamassa jäähallissa nykykunto....

Mieleeni juolahtikin The Rob...:rock:

*toimituksen huomio*: Yrittäkää nyt jumalauta saada se Zombie Suomeen...Saatana...:D Viime vuoden peruutus ahistaa vieläkin...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aika jännä. Tätä on jatkunut jo kaksi vuotta, tapahtunee aina sillointällöin.. mutta viikottain kuitenkin
Elikkäs kun käyn nukkumaan ja olen juuri saamassa unesta kiinni, niin näen jotain (??) Esim. viimeyönä näin taas sen tutun spiraalin liehuavan minua kohti, juuri kun se olisi osunut minuun löin sen pois....
viimeviikolla sama juttu, myöhemmin samana yönä kuitenkin tiesin että jostain lentää joku piikki tms. minua kohti ja se sattuu sitten aivan saatanasti, blokkasin sen kuitenkin tyynyllä (wtf)...
Hassuinta tässä on kuitenkin se, että pystyn liikkumaan ja blokkailemaan noita hallusinaatioita, eli kyseessä Ei taida olla uniparalyysi?
Muutamia kertoja olen nähnyt ihmishahmoja ja käärmeitä ym. jännä juttu... muilla samanlaisia kokemuksia?

Aika jännä. Tätä on jatkunut jo kaksi vuotta, tapahtunee aina sillointällöin.. mutta viikottain kuitenkin
Elikkäs kun käyn nukkumaan ja olen juuri saamassa unesta kiinni, niin näen jotain (??) Esim. viimeyönä näin taas sen tutun spiraalin liehuavan minua kohti, juuri kun se olisi osunut minuun löin sen pois....
viimeviikolla sama juttu, myöhemmin samana yönä kuitenkin tiesin että jostain lentää joku piikki tms. minua kohti ja se sattuu sitten aivan saatanasti, blokkasin sen kuitenkin tyynyllä (wtf)...
Hassuinta tässä on kuitenkin se, että pystyn liikkumaan ja blokkailemaan noita hallusinaatioita, eli kyseessä Ei taida olla uniparalyysi?
Muutamia kertoja olen nähnyt ihmishahmoja ja käärmeitä ym. jännä juttu... muilla samanlaisia kokemuksia?

Kuulostaa jonkinlaiselta valveunelta.. Unihalvaus tuskin on koska silloinhan ei oikeen tuo liikkuminen suju. Häviääkö ne liehuvat spiraalit siihen kun huitaset ja oot sitten hereillä kokonaan?
Exä koki noita uniparalyysejä joskus, varsinkin niitä kauhukohtauksia.. kamalaa oli.

^ Juu kyllähän ne katoavat sitten. Kertaakaan mikään ei ole osunut minuun, sen verta hyvä hyökkääjä olen :D

Valveunesta lueskelin wikipediastta, tättäräätättärää, siinä oli jotain sydämen pysähtymisestä. Niin, itsellä on myös sellaistakin fiilistä ollut. Tosin vain silloin kun nukun kyljelläni ja meinaan nukahtaa... Tuntuu kuin sydän ei sykkisi muutamaan- ehkä kymmeneen- sekuntiin.. aika jännä!!

Miten voi joku suihkuun menokin tuntua niin suurelta urakalta. Hommaan jonku vanhusten suihkutuolin niin voin vaan mennä istumaan veden alle eikä tartte jaksaa seisoo kun sekin menee nykyään vaan seinään nojailuksi.

Mä olen useinkin istunut suihkussa jakkaralla, mutta siinä tuppaa menemään tovi jos toinenkin ihan huomaamatta. Jos on rajallinen lämminvesivaraaja eikä kiinteää vesilaskua, niin kannattaa harkita tarkkaan.

edit: ainiin ja siinä kun filosofoi sen puol tuntia lämpimän veden alla niin alkaa kummasti selän iho kutista.
edit2: 2000 postauksen rajapyykki rikottu! Bileet :dance:

Ihan loistava aika kyl lähteä perjantaina töistä, vain jatkaakseen sinne vapaaehtoistöihin..no mitäs läksin

Ei paista aurinko ei

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten voi joku suihkuun menokin tuntua niin suurelta urakalta. Hommaan jonku vanhusten suihkutuolin niin voin vaan mennä istumaan veden alle eikä tartte jaksaa seisoo kun sekin menee nykyään vaan seinään nojailuksi.

Ethän sä nyt tommosta tuolia tartte ainakaan puoleen vuosisataan. Tästä kun säät paranee, niin eiköhän keväinen auringonpaiste saa Kairankin mielen piristymään:)

No eipä oo ykskää vielä hetkauttanu. Ainut mikä hetkautti oli sokeen vetämä 30 sekunttia marssiin. Siinä oli asennetta.

Jestas on ollu vauhti viikko. Työviikon päätteeksi 1,5h ju-jutsua teki terää. Huomenna kaverin polttarit ja viunaa koneeseen.

Juuri saapuneen tiedon mukaan Maisa on liittynyt The Alfauroksen haaremiin. Maisa-faneilta on kaikki toivo menetetty, joten voitte kaivaa itsellenne vaikka maakuopan jonne upottautua itkemään.

maisa.webp

Voe elämä, et sitä voikin ihminen olla tumpelo. Ostin junalipun väärään junaan ja tää uus hieno systeemi ei mahdollista ennakkolipun muutoksia tai peruutuksia. Että mä sit ens viikon perjantaina istun kuus ja puoltuntia junassa normaalin 4 ja puolen tunnin sijaan ja lähden matkaamaan Pohojammaalle kaks tuntia myöhemmin kuin normaalisti. Hence, olen perilla klo 2:27 yöllä. :curs:

Back
Ylös Bottom