Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Shawshank redemption on kyl loisto pätkä. Vituttaa vaan se suomennos ko se spoilaa koko leffan.

oon nähny ton leffan vaikka kuinka monta kertaa, enkä tienny että toi on rita hayworthin avain pakoon :D Kyllä mä ton nimen oon aikasemmin kuullu mutta en tienny mistä leffasta on kyse. Sen siitä saa kun ei omista telkkaria.

Shawshank redemption on kyl loisto pätkä. Vituttaa vaan se suomennos ko se spoilaa koko leffan.

Joo, mikäli löydät perille. Siel on ihan törkee sumu, just ajelin puoliks sokkona Käpylästä himaan. Tai siis, enhä mie tiiä mis asut ja et onks siellä samanlainen usva :D

Totta. Mutta en jaksanut googlettaa miten toi shawshank kirjotetaan ja joku kielipoliisi ois tullu kuitenkin vittuilemaan:D. Tosin ei totakaan suomennosta tajua ennenkun leffan jälkeen. Tai ei se ekaa kertaa kattoessa ainakaan itelle tullu mieleen.

Ite ajelin kans tossa yhen maissa itä-Helsingin suunnalla ja oli kyl aika törkeä sumu. Onneks ei ollu liikennettä kun en osaa laittaa mun autoon sumuvaloja päälle:D

Edit. Niin toi oli se alkuperänen suomennos. Aika pian se virallinen nimi muutettiin Avain pakoon muotoon.

oon nähny ton leffan vaikka kuinka monta kertaa, enkä tienny että toi on rita hayworthin avain pakoon :D Kyllä mä ton nimen oon aikasemmin kuullu mutta en tienny mistä leffasta on kyse. Sen siitä saa kun ei omista telkkaria.

Aina oppii jtn uutta :D

Totta. Mutta en jaksanut googlettaa miten toi shawshank kirjotetaan ja joku kielipoliisi ois tullu kuitenkin vittuilemaan:D. Tosin ei totakaan suomennosta tajua ennenkun leffan jälkeen. Tai ei se ekaa kertaa kattoessa ainakaan itelle tullu mieleen.

No en miekää sitä ennen näkemistä tajunnut, mut joku fiksumpi vois hiffata :rolleyes:

Ite ajelin kans tossa yhen maissa itä-Helsingin suunnalla ja oli kyl aika törkeä sumu. Onneks ei ollu liikennettä kun en osaa laittaa mun autoon sumuvaloja päälle:D

Eihä sitä nyt kaikkea voi osata :D Mikä auto siul on jos saapi kysyä? Ja joko sie ne renkaat oot saanu vaihettua? :D

Niin sitä vaan toljotetaan Death Proofia töllöstä vaikka kyseinen leffa löytys myös hyllystä..

Elokuvatriviaa harrastavat tietänevät varmaan että death proofissa oleva radiojuontajanaikkonen mainitaan myös Planet Terror leffassa :)

Mulla on renkaat talvisäilytyksessä tuolla lähihuoltamossa niin varmaan siellä vaihdan ja jätän taas nakit sinne. Onhan tossa toi varasto mutta se on niin täynnä roinaa että ei jaksa tehä renkaille tilaa:D. Ja tollanen vanhan kopan neliveto tt löytyy. Pieni ja monen mielestä varmaan naistenauto mutta tällaselle sunnuntaiautoilijalle oikein hyvä peli. Pysyy tiellä ja sen verran tehoja ettei ihan rekkojen alle jää. Älä kysy mitään teknisiä tietoja kun en tiedä autoista mitään. Heppoja oli muistaakseni joku 260. Painamalla kaasua se kiihdyttää ja jarrulla hiljenee niinkun muutkin autot.

Mä katon näköjään Tiedän mitä teit viime kesänä 3:sta. En ees huomannu että tv on auki. Jokohan ne nhl pelit ois alkanu.

Mulla on renkaat talvisäilytyksessä tuolla lähihuoltamossa niin varmaan siellä vaihdan ja jätän taas nakit sinne. Onhan tossa toi varasto mutta se on niin täynnä roinaa että ei jaksa tehä renkaille tilaa:D. Ja tollanen vanhan kopan neliveto tt löytyy. Pieni ja monen mielestä varmaan naistenauto mutta tällaselle sunnuntaiautoilijalle oikein hyvä peli. Pysyy tiellä ja sen verran tehoja ettei ihan rekkojen alle jää. Älä kysy mitään teknisiä tietoja kun en tiedä autoista mitään. Heppoja oli muistaakseni joku 260. Painamalla kaasua se kiihdyttää ja jarrulla hiljenee niinkun muutkin autot.

No onhan se TT ehkä vähäsen neiti auto :D Mie himoitsin sellasta vuos sitten, mutta totesin, että saattais olla turhan kallis ylläpitää miun palkkatasolla... Ootko muuten kokeillut vetää itteespäin siitä valonamiskasta, ainakin miun kolopallosta saa sumarit silleen käyttöön ;)

2 Selkeästi mielenkiintosinta otteluparia tänä yönä.

Jep oon täysin samaa mieltä. Penguins vs Flyers tarjonnu loistavan sarjan tähän mennessä ja olettaisin että maaleja tullaan taas näkemään. Toivon että tää sarja jatkuu vielä tänkin pelin jälkeen.

No onhan se TT ehkä vähäsen neiti auto :D Mie himoitsin sellasta vuos sitten, mutta totesin, että saattais olla turhan kallis ylläpitää miun palkkatasolla... Ootko muuten kokeillut vetää itteespäin siitä valonamiskasta, ainakin miun kolopallosta saa sumarit silleen käyttöön ;)

Kiitti kiitti. No ehkä sen takia juurikin sopii mulle niin hyvin:D. Kortinkin ajoin vasta tossa vajaa 2 vuotta sitten että ehkä toi ensi autona menee. Nyt ois kyllä pieni kuumotus vaihtaa ens talveks johonkin automaatti maasturiin. En mä oo noita sumuvaloja ees koittanu ettiä. Pitäs varmaan jossain vaiheessa katella kun 1,5vuotta ajellu enkä oo ihan saletti mistä tulee pitkätkään päälle, vakionopeuden säätimestä puhumattakaan.:jahas:

Jep oon täysin samaa mieltä. Penguins vs Flyers tarjonnu loistavan sarjan tähän mennessä ja olettaisin että maaleja tullaan taas näkemään. Toivon että tää sarja jatkuu vielä tänkin pelin jälkeen.

Itellä toki painaa kupissa toi Detroitin fanitus mutta onhan noi viihdyttäviä pelejä ollu muistakin syistä. Pingviinit Philly sarjasta ei varmaan enempää tarvii sanoakkaan. Huikeita matseja vaikka harmittavan vähän oon noista peleistä ehtiny kattelemaan. Oiskohan se sitten Malkin ja Crosby Helsinkiin vapun jälkeen.

Edit. Nussitaan nyt sitten itelle pilkkua että Malkinhan toki ensin menee Tukholmaan. Se on ilmeisesti jo ilmottanu tulevansa kisoihin jos pingviinit tippuu.

Mita noihin autoihin tulee. Itsella on tollanen jeesuksen aikanen eli 90-luvun alkupuolen coupe bemari. En kylla malta odottaa, etta syksylla, kun tuun takasin suomeen niin paasee antamaan vahan kenkaa vaikka ei siita ruoskasta loydy kun vaivaset 200hp. Kohta pari vuotta ilman omaa autoa niin oivoi, viime kesalla mita suomessa kavin niin kerkesin siihen uuden alustasarjan vaihtamaan ja muutenki se auto on niin lapeensa rukattu ku olla ja voi, mutta ompahan aina jotain tekemista, kun on ylimaarasta aikaa.

Eka olin ihan kuumotuksissa, etta roudaan jenkeista jonkun 05 tai uudemman ford mustangin suomeen, mutta suomen lait on niin perseesta etta olla ja voi... "Sa et saa olla ollut paatoiminen opiskelija vahintaan vuoteen ennen kun lahdet ulkomaille duuniin, etta oot oikeutettu tuomaan verovapaasti auton". Noi mustangit on meinaan halpaa ku saippua. Ihan uudet perusversiot lahtee noin 17 000e ja noita 05 luulis saavan alle 10 tonnilla taalta. Mutta mun unelma mureni hyvin akkia, kun rupesin selaamaan noita tullaus jne. juttuja. No ehka ma viela joskus, kun tanne olis tarkotus tulla viel takasin vahan myohemmin.

Ite taas toivoisin tosta Detroit-Nashville sarjasta että nashville menis jatkoon. Loistava sarja sekin kyllä.

Melkein viimenen jengi jonka oisin lännestä toivonut tällä kaudella vastaan. Aika hyvän paketin ne on kantrikaupunkiin kasannut. Ja niin paljon kun tosta Nashvillen puolustavasta pelitavasta puhutaankin niin onhan toi silti tuhat kertaa viihdyttävämpää kun esim viime kauden Boston. Enkä mä valita jos suomalainen veskari pelaa noin huikeasti, mutta onko se nyt pakko just Detroitia vastaan. Mun stream pimeni. Kai se kohta alkaa?

Edit. Noi Mustangit on kyllä näin anti-autoihmisenkin silmiin aika messeviä pelejä. Joku pakkislainen tais asua jenkeissä kun kattelin sen mustaa mustangia jossain noista autoketjuista.

edit2.http://www8.livetv.ru/webplayer2.php?t=castalba&c=7366&lang=en&eid=114363&lid=48849&ci=2&si=2

Melkein viimenen jengi jonka oisin lännestä toivonut tällä kaudella vastaan. Aika hyvän paketin ne on kantrikaupunkiin kasannut. Ja niin paljon kun tosta Nashvillen puolustavasta pelitavasta puhutaankin niin onhan toi silti tuhat kertaa viihdyttävämpää kun esim viime kauden Boston. Enkä mä valita jos suomalainen veskari pelaa noin huikeasti, mutta onko se nyt pakko just Detroitia vastaan. Mun stream pimeni. Kai se kohta alkaa?

Edit. Noi Mustangit on kyllä näin anti-autoihmisenkin silmiin aika messeviä pelejä. Joku pakkislainen tais asua jenkeissä kun kattelin sen mustaa mustangia jossain noista autoketjuista.

edit2.http://www8.livetv.ru/webplayer2.php?t=castalba&c=7366&lang=en&eid=114363&lid=48849&ci=2&si=2

Mista taalta loytyy autoketju ? Emma tieda tan asian todenmukasuutta, mutta kaveri heitti mulle, etta noita pidetaan homojen ja teinien autoina taalla. Muutenkin urheilu- ja jenkkivalmisteiset on on ihan naurettavan hintasia verrattuna suomeen. Tai no kaikki on oikeestaan halvempia :(

Kai sitä voisi mennä pesulle ja antautua nukkumatin vieteltäväksi

tumblr_ld6b0gnBQ21qz4yblo1_500.webp

Öitä.

Back
Ylös Bottom