Se olis sitten jo perjanai. Räntää sataa, mutta ei haittaa. Mukava vkl tulossa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Uittu, voi kun tuliskin koska ois kyllä hienoa. Bruce on hieno mies!

Jep, melkein yhtä hieno kuin Rob![]()

^ Mitä kamaa sä vedät?
Aika jännä. Tätä on jatkunut jo kaksi vuotta, tapahtunee aina sillointällöin.. mutta viikottain kuitenkin
Elikkäs kun käyn nukkumaan ja olen juuri saamassa unesta kiinni, niin näen jotain (??) Esim. viimeyönä näin taas sen tutun spiraalin liehuavan minua kohti, juuri kun se olisi osunut minuun löin sen pois....
viimeviikolla sama juttu, myöhemmin samana yönä kuitenkin tiesin että jostain lentää joku piikki tms. minua kohti ja se sattuu sitten aivan saatanasti, blokkasin sen kuitenkin tyynyllä (wtf)...
Hassuinta tässä on kuitenkin se, että pystyn liikkumaan ja blokkailemaan noita hallusinaatioita, eli kyseessä Ei taida olla uniparalyysi?
Muutamia kertoja olen nähnyt ihmishahmoja ja käärmeitä ym. jännä juttu... muilla samanlaisia kokemuksia?
Miten voi joku suihkuun menokin tuntua niin suurelta urakalta. Hommaan jonku vanhusten suihkutuolin niin voin vaan mennä istumaan veden alle eikä tartte jaksaa seisoo kun sekin menee nykyään vaan seinään nojailuksi.

Juuri saapuneen tiedon mukaan Maisa on liittynyt The Alfauroksen haaremiin. Maisa-faneilta on kaikki toivo menetetty, joten voitte kaivaa itsellenne vaikka maakuopan jonne upottautua itkemään.
katso liitettä 80025