Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meikä saa veronpalautuksia! Tosi cool. Viikonlopuksi luvannu nättiä keliä ainaki täl tietoo.. Töitä tehty taas aamusta iltaan ni on isi ylpeä. Örgh

Noi ennusteet muuttuu kyllä ihan miten sattuu, mut nyt näyttäis että ens vkoa kohti lämpenee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kattoko kukaan 4D:tä? Ei jeesus mitä porukkaa...

No eikai nyt kato, meillä on elämä. No eikai nyt ole, vitsivitsi, sorry, tää oli ehkä mun viikon kiistattomasti huonoin:D

Nukkumaan lähden minäkin. Toivottavasti ensi yö on yhtä nautinnollinen kuin edeltäjänsä, eli herään kolmelta siihen kun maha kramppaa niin että luulen kuolevani. Öitä.

Voi perse. Kello on jo noin helvetisti eikä vieläkään kiinnostais mennä unille. Kohta ois duuniin herättävä...

Maltto olla 12h poissa työpaikalta.. no minkäs teet ku kiire.
Ja juu oli pikkase outoo taas herätä ku valkonen maa, kohta kuiteski jo toukokuu ja viime vuonna toukokuus olin jo järves uimas ja monesti.. :D Tuleekoha kesää ollenkaa...

Alotetaan aamu henkevästi. :dance:

[video=youtube_share;rMtjsXgO37I]http://youtu.be/rMtjsXgO37I[/video]

Hankittiin liimasidontalaite tänne toimistolle.
Yksi myyntineuvottelija tuossa hehkutteli asiaa, kuinka nyt saa tarjouksista siistimmän näköisemmät. Aamulla jo testas laitetta, että toimii.
Äsken tuossa kasasi yhtä isoa tarjousta, jonka kanssa pähkäillyt pitkään ja sai hinnan sovittua esimiehensä kanssa. Tsekkasi että kaikki paperit oikein päin, oikeassa järjestyksessä ja sivut suorassa.
Okei, ei muuta kun laitteeseen liimattavaksi.

Näytti mulle ja kollegalle kuinka siisti siitä tuli, katoin sitä hetken ja sanoin:
-"Siinä on muuten kirjoitusvirhe etusivulla..."
Myyntineuvottelija: -"MISSÄ!?? Ei voi olla!........ Voi helvetti. En korjaa."

:D:D

Back
Ylös Bottom