Sanze
Friba-apina
Sanzen nyt sentään olen tavannu ja ahistelemalla sain kaveriksi.
No eipä mua ahistella tarvinnu :D Kaverin musta saa kyllä helposti!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanzen nyt sentään olen tavannu ja ahistelemalla sain kaveriksi.

Jostain syystä mua ei oo nyt kummemmin haitannu. En jaksa välittää kaikesta tommosesta.
Vappuna voisi tulla lunta.
Just meinasin sanoo. Osais noi villit opiskelijat olla rauhassa.
Minäminäminä. Tosin vain siinä tapauksessa, että gradusi käsittelee polttomoottoreita tai konetuliaseita.Nyt joku kirjottaa mun graduesitelmän! Eihän tästä tule taas yhtään mitään.
Kelkkakelit loppui pääsiäiseen, toi jäljellä oleva lumi on pelkkää sohjoa.Häh, siis sanoo ihminen joka pulkkailee jollain moottori-Stigalla päivät pitkät????
Tänään mä taas väsyin tähän nälkään. Oikeasti ihailen teitä, jotka tarkoituksella syötte niitä miinus-kaloreita, ja oikeasti en tajua miten te sen teette.
Koko päivä neukkareissa, en päässyt hakemaan mun toista rahkaa ja puoli seiskan aikaan loppui taistelukestävyys, alkoi sormet sinertää enkä tajunnut enää mistään mitään, oli pakko luovuttaa ja todeta että kuulkaas pojat aivan sama mitä sanotte, en enää ymmärrä mitään. ('Ole sinä hiljaa, nähtiin kun söit rahkaa lounaan jälkeen, muut ei ole täällä syöneet mitään'). Mun oli pakko syödä se toinen rahka että pystyin lähtemään kotiin.
Vaikkakin en saa edes ruokaa, niin mietin silti millaisen synttärikakun tekis työkavereille:D Ehkäpä pinkki Hello Kitty, koska kaikki on miehiä:D

Meillä on jumaliste töissä miehiä jotka ei syö KOKO päivänä yhtään mitään. Tulevat töihin aamupalalta, lähtevät kotiin syömään kello 17 ateriaa. Silti on semmonen kumpu kuin olis vasikka syöty![]()
Meillä on jumaliste töissä miehiä jotka ei syö KOKO päivänä yhtään mitään. Tulevat töihin aamupalalta, lähtevät kotiin syömään kello 17 ateriaa. Silti on semmonen kumpu kuin olis vasikka syöty![]()