Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko täällä muuten jengi käyttänyt esitelmiin tuota Preziä? Prezi.com Suomessa ihmeen aliarvostettu, mutta tuolla saa hyvin myytyä asiansa yleisölle, jos osaa käyttää hyvän maun rajoissa. Puhumattakaan, kuinka paljon parempi arvosana tulee kun tuollaisen vääntää tavallisen Powerpointin sijaan :D
EDIT: Tuossa minusta havainnollistava esimerkki, painelkaa vain nuolta oikealle: Coca Cola Company/
En ees muista millon oisin jotain esitelmää vääntäny jollain powerpointilla :D Ainoa ohjelma mitä opiskeluiden puolesta tullu käyettyä on latex. Tai joskus excelillä tehny jotain. Joku matlab tms pitäs kyllä ehkä opetella käyttämään.
Retoriikasta on yksi kirja kesken, mutta se on niin high-end-hommaa, että se vaatii vielä älyttömästi treeniä.Meillä saa harvase juttuun kurssiin vääntää esitelmän tai useamman. Itse asiassa tälläkin viikolla edessä esitelmän tekemistä. Olen jopa alkanut pitämään esitelmistä, koska esiintymistaidossa olen huomannut selvää kehittymistä, ja tuo on kuitenkin taito, jota uskoisin joskus tarvitsevani elämässä. Hienoimpia juttuja on esiintymisessä ollut esimerkiksi huumorin tuominen esitelmiin ja huomaa olevansa rentoRetoriikasta on yksi kirja kesken, mutta se on niin high-end-hommaa, että se vaatii vielä älyttömästi treeniä.
Tuosta Latexista en ole kuullut, mutta nuo kaksi muuta on helvetin keksintöjä :lol2: En ole kiroillut minkään muun ohjelmiston kanssa yhtä paljoa kuin Excelin kanssa, ihan työn ja opiskelun takia. Sitten aikoinaan kun piti valita, mitä laskentaohjelmistoa käyttää mitotustehtäviin, niin vaihtoehtoja oli kolme: MathCad, Matlab tai Maple. Itse päädyin Mapleen, koska se oli helpoin käyttää ja komennot oli loogisimpia. Mutta olen kuullut, että joillain aloilla Maple on liian simppeli, eli varmaan siullekin turhan yksinkertainen :D Laskentaohjelmistot ovat muutenkin olleet aivan korvaamattomia omalla alalla, koska monet asiat perustuu kokeiluun, ja Tuossa Maple-sheetissä on helpompi muuttaa numeroa ja ajaa laskut uudelleen, kuin paperilla. Laskuvirheistä puhumattakaan.
Nimenomaan!
Minkä alan miehiä Por0 muuten on?
Näen itseni sään suhteen aika pitkäpinnaisena ihmisenä. Mutta oikeesti. Huhtikuun puoliväli ja tota valkosta paskaa tunkee minkä kerkee. Kiesus. Eilen ois muka pitäny vaihtaa kesänakit? HAH!