Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Vanhojen pelien gameplay-pätkiä katsoessa tulee aina ekana shokki, että oliko grafiikka noin huonoa :D

Päivän hetero hetki meni siinä, kun mietin millaista hiustyyliä seuraavaksi koittaisi. Pitää illalla ottaa viski vastapainoksi.

Päivän hetero hetki meni siinä, kun mietin millaista hiustyyliä seuraavaksi koittaisi. Pitää illalla ottaa viski vastapainoksi.

Mulla on harmaa tukka.. Värjäsin, muttei tarttunut ihan niin kovasti kuin halusin. Toinen puteli vielä olis, mietin jos loppuviikosta laittas toisenki putkeen. Luulis että on riittävän harmaa.

hkuja! Mie olen ihmetellykki missä se on luurannu. Epäilen lankeamista?

Mie olen kans miettiny tukanleikkuuta. Oli sänki tuossa aiemmin ja nyt alkaa olle mallia pallopää. Ei oikein tiedä mitä tästä sais. Sänki ois heleppo, mutta ei se taida sopia mun piähän.

hkuja! Mie olen ihmetellykki missä se on luurannu. Epäilen lankeamista?

Mie olen kans miettiny tukanleikkuuta. Oli sänki tuossa aiemmin ja nyt alkaa olle mallia pallopää. Ei oikein tiedä mitä tästä sais. Sänki ois heleppo, mutta ei se taida sopia mun piähän.

Oon langennu jo aikaa sitte. 2 päivää se kesti. Kyl mä siitä johki kirjotin.

En vaan jaksa lukea enää ihmissuhdesoopaa, siihen jää liikaa koukkuun ja vastaukset on sama mitä vastaa kun jokainen on erilainen. Melkein voisi kysyä itseltään. :)

Yritätkö sä ikääntyä tyylikkäästi? :D

Jotain semmosta, ajattelin myös porschen ostamista, mutta se olis jo vähän liikaa..

Oon langennu jo aikaa sitte. 2 päivää se kesti. Kyl mä siitä johki kirjotin.

En vaan jaksa lukea enää ihmissuhdesoopaa, siihen jää liikaa koukkuun ja vastaukset on sama mitä vastaa kun jokainen on erilainen. Melkein voisi kysyä itseltään. :)

Aih, tuo on lipsahtanu ohi. No mie jatkan yksinäistä taivalta. Kun on libido eunukin tasoa, niin ei tämä ole homma eikä mikään.

Se on kyllä totta ja monessa tapauksessa pitää yrittää vastata täysin vajaavaisilla taustatiedoilla mutta haittaneeko tuo. Eipä näitä posteja niin vakavasti kannata ottaa. Melekosia aivopieruja kaikki. :D

Ootteko miettineet koskaan kuinka paljon teän perseet on levinny kun tässä iskuskellen pakkista lukee?

Täälä muuten paisto tänään aurinko ja oli paljonkin lämmin.

Pari senttiä se on tainnut kaventua.

Että oiskin käyny toistepäin. Mutta sie tunnutkin olevan sen verran aktiivinen ihminen tuolla oikeassa maailmassa että se on varmasti kaventanut.

Sillä se lähtee millä on tullukkin. Vaikeampaa onkin selvittää koska ja miten.

Eiköhän tässä perse ole levinnyt aikalailla ja selkä tuhottu jatkuvasta istumisesta. Noh, onneks on koko elämä aikaa kärsiä vaivoista.

Kyllä mie treenasin vaikka oli korva- ja nielutulehdus samaan aikaan. Kunhan henki kulkee, nenä ei ole täynnä räkää eikä yskitä niin ei haittaa. Tietty jos kuumetta nousee ni sit ei tuu riehuttua.

No tää on vähän perseestä kun ei oikein näe mitään ja valo sattuu. Mutta voisihan sitä kysyä muilta että haittaako jos sammutetaan valot.

Lähtis leventää selkää eli makaa saunaan. Mie nykyään käytän pakkista FB:n korvikkeena. Pahoittelen.

Kride: Sun pitää vähentää massaa tai hommata puutuoli.

Back
Ylös Bottom