Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

about viikko pitäs pekkasia pidellä. Lähtiskö rhodokselle vai lahteen.

Lähtis leventää selkää eli makaa saunaan. Mie nykyään käytän pakkista FB:n korvikkeena. Pahoittelen.

Joo enemmän mulla on kavereita ja tuttuja täällä ku FB:ssä :rolleyes: Sielä oo ku äiti ja isosisko....

about viikko pitäs pekkasia pidellä. Lähtiskö rhodokselle vai lahteen.

Onhan Lahti ihan hieno mesta. Kyllä siellä nyt viikon vapaita viettelee.

Ai hitto, just olisin tarjoutunut kans, mutta en ollut ihan varma mikä on esitelmä, ajattelin että ehkä jotain powerpointia se varmaan tarkoittaa:D
Mä muuten niiiiiiiiiiiin haluaisin hierojalle, mut ei auta, mun pitää lähteä vielä lenksulle.
e. Eli nykyään koulussa nää on sama juttu kuin töissä, missä ne tosin on 'deck'. Ai kamala että mua ärsyttää se sana:D

Onko täällä muuten jengi käyttänyt esitelmiin tuota Preziä? Prezi.com Suomessa ihmeen aliarvostettu, mutta tuolla saa hyvin myytyä asiansa yleisölle, jos osaa käyttää hyvän maun rajoissa. Puhumattakaan, kuinka paljon parempi arvosana tulee kun tuollaisen vääntää tavallisen Powerpointin sijaan :D

EDIT: Tuossa minusta havainnollistava esimerkki, painelkaa vain nuolta oikealle: Coca Cola Company/

Mulla on kokeilun alla toi Prezi. Sinne saa yliopiston sähköpostilla kirjautuessa käyttöönsä perusversiota laajemman version. Ite oon vielä hukassa sen kanssa, kun on niin paljon kaikkea mitä voisi tehdä :D

Josko sitä kohta nukkuu, 5:30 herätys .. (=

Joo enemmän mulla on kavereita ja tuttuja täällä ku FB:ssä :rolleyes: Sielä oo ku äiti ja isosisko....

Mulla oli kyllä tuttuja, mutta siellä kukaan mitään jutellu. Mie jos joskus satuin heittää jotain, niin vastailtiin ja siinä se. Ei kuulunu se jälkeen koskaan. On mulla täällä pakkiksellakin noita kavereita, mutta enpä mie niistä tunne(pari tunnen) ketään. :D En edes tiiä miksi ne minun kansa haluaa olla kaveri ehkä säälistä lapin yksinäistä sutta kohtaan? Sanzen nyt sentään olen tavannu ja ahistelemalla sain kaveriksi.

Mulla on kokeilun alla toi Prezi. Sinne saa yliopiston sähköpostilla kirjautuessa käyttöönsä perusversiota laajemman version. Ite oon vielä hukassa sen kanssa, kun on niin paljon kaikkea mitä voisi tehdä :D

Aijaa :o Pitääkin itsekin nakuttaa sinne tuo koulun sposti.

Aijaa :o Pitääkin itsekin nakuttaa sinne tuo koulun sposti.

Kätevähän toi on sillee, et kun se asustaa siellä netissä se sun työ niin sen pystyy sähköpostilla jakamaan sen linkin toiselle kaverille, joka pystyy sitten muokkaamaan sitä samaa työtä :)

Back
Ylös Bottom