Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LapinDille etti neiti Snaipperia ja mystistä avatar kuvaa varmaan 15min. Ei helpottanu että nikki "Snaipperi" on olemassa. :face:
Tylsää on täälläkin. Mä en osaa olla kun ei ole liikaa töitä.
Haluatko tehdä koulutyöni?
Haluatko tehdä koulutyöni?
Haluaisitko sinä tehdä graduni? Ai niin, sehän onkin jo valmis, hähähä.
Onnea kortistoon.
Kyllä työmarkkinatuella elelee hetken aikaa. Ja voinhan minä aina ruveta toimittajaksi tai ainakin kolumnistiksi.
Toimittajaksi et ole tarpeeksi vihreä ja vasemmalla. Kolumnistina taas ura voisi olla hyvinkin lyhyt kun Vihreät Naiset tai joku vastaava kukkahattutätien joukkio lähtisi lynkkaamaan toimitusta ensimmäisen tekstisi jälkeen :D
Saanen udella, että mitä ajattelit ensimmäisen kolumnini käsittelevän?

Jos kirjoittaisit ruoanlaitosta niin talloisit todennäköisesti kasvissyöjien, karppaajien ja superfood-fanaatikkojen varpaille. Politiikan ja talouden saralla vihervasemmisto heiluttaisi razzizmi- ja natsikortteja. Urheilua käsittelevään kolumniin taas hyökkäisivät kaikki sikabulkkaajat :D
XariaX sanoi:Gradupalaute pelolla vastaanotettu. Ja mitä vielä! Yksi ainoa sanavirhe (uskomattoman typerä vieläpä) ja muutoin totaalisen positiivista ja hyvää palautetta, tosi hyviä neuvoja ja ehdotuksia jatkon kannalle. Pariin otteeseen jopa kommentti "todella hyvä näkökulma, hienoa että otit tämän asian huomioon, toivottavasti kirjoitat tästä enemmän jatkossa!" Nyt on taas iloa ja valoa jatkaa gradun parissa.
Kaiken muun vielä ymmärrän, mutta minkä takia sikabulkkaajat hyökkäisivät?
oho, sekoitin judiksen ja pandan, panda koska laitat mulle jonkun kivan koulutehtävän ratkottavaksi?