Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

LapinDille etti neiti Snaipperia ja mystistä avatar kuvaa varmaan 15min. Ei helpottanu että nikki "Snaipperi" on olemassa. :face:

Haha :D hyvä Pyr0. Olipas levoton yö. Nyt mietin lähtiskö aamulenkille... Kevyttä viikkoa vissiin pukkais reenien suhteen. Osaankohan mä :D

Tylsää on täälläkin. Mä en osaa olla kun ei ole liikaa töitä.

Kyllä työmarkkinatuella elelee hetken aikaa. Ja voinhan minä aina ruveta toimittajaksi tai ainakin kolumnistiksi.

Toimittajaksi et ole tarpeeksi vihreä ja vasemmalla. Kolumnistina taas ura voisi olla hyvinkin lyhyt kun Vihreät Naiset tai joku vastaava kukkahattutätien joukkio lähtisi lynkkaamaan toimitusta ensimmäisen tekstisi jälkeen :D

Toimittajaksi et ole tarpeeksi vihreä ja vasemmalla. Kolumnistina taas ura voisi olla hyvinkin lyhyt kun Vihreät Naiset tai joku vastaava kukkahattutätien joukkio lähtisi lynkkaamaan toimitusta ensimmäisen tekstisi jälkeen :D

Älähän nyt. Esim. Matti Apunen (nyk. EVA:n johtaja) oli aiemmin Aamulehden päätoimittaja. Ja häntä on paha vihreydestä syyttää. Olet kyllä oikeassa siinä, että liian moni toimittaja (ja varsinkin kolumnisti) julistaa yltiöpäisen suvaitsevaisuuden, monikultuurisuuden ja punavihreyden ilosanomaa.

Saanen udella, että mitä ajattelit ensimmäisen kolumnini käsittelevän?

Saanen udella, että mitä ajattelit ensimmäisen kolumnini käsittelevän?

Jos kirjoittaisit ruoanlaitosta niin talloisit todennäköisesti kasvissyöjien, karppaajien ja superfood-fanaatikkojen varpaille. Politiikan ja talouden saralla vihervasemmisto heiluttaisi razzizmi- ja natsikortteja. Urheilua käsittelevään kolumniin taas hyökkäisivät kaikki sikabulkkaajat :D

Gradupalaute pelolla vastaanotettu. Ja mitä vielä! Yksi ainoa sanavirhe (uskomattoman typerä vieläpä) ja muutoin totaalisen positiivista ja hyvää palautetta, tosi hyviä neuvoja ja ehdotuksia jatkon kannalle. Pariin otteeseen jopa kommentti "todella hyvä näkökulma, hienoa että otit tämän asian huomioon, toivottavasti kirjoitat tästä enemmän jatkossa!" Nyt on taas iloa ja valoa jatkaa gradun parissa :)

Jos kirjoittaisit ruoanlaitosta niin talloisit todennäköisesti kasvissyöjien, karppaajien ja superfood-fanaatikkojen varpaille. Politiikan ja talouden saralla vihervasemmisto heiluttaisi razzizmi- ja natsikortteja. Urheilua käsittelevään kolumniin taas hyökkäisivät kaikki sikabulkkaajat :D

Kaiken muun vielä ymmärrän, mutta minkä takia sikabulkkaajat hyökkäisivät?

XariaX sanoi:
Gradupalaute pelolla vastaanotettu. Ja mitä vielä! Yksi ainoa sanavirhe (uskomattoman typerä vieläpä) ja muutoin totaalisen positiivista ja hyvää palautetta, tosi hyviä neuvoja ja ehdotuksia jatkon kannalle. Pariin otteeseen jopa kommentti "todella hyvä näkökulma, hienoa että otit tämän asian huomioon, toivottavasti kirjoitat tästä enemmän jatkossa!" Nyt on taas iloa ja valoa jatkaa gradun parissa.

Koska aiot palauttaa gradun? Minun pitäisi saada ensi viikolla arvosanaehdotus, C lienee todennäköisin, M tuurilla mahdollinen. Läpihän tuo menee, eihän muuten proffa olisi antanut palauttaa sitä.

oho, sekoitin judiksen ja pandan, panda koska laitat mulle jonkun kivan koulutehtävän ratkottavaksi?

Back
Ylös Bottom