Piristääkö jos kerron käyneeni eilen jyväkylässä ja nähneeni sielä valtavat määrät kauniita naisia ja totean sinun sulautuvan hyvin sinne muiden kauniden joukkoon?
Piristääkö jos kerron käyneeni eilen jyväkylässä ja nähneeni sielä valtavat määrät kauniita naisia ja totean sinun sulautuvan hyvin sinne muiden kauniden joukkoon?
Jaa-a. En tiiä uskosko. Lämpimikses höpöttelet kuitenki. Repesin kyllä äsken nauramaan kun katsoin itseäni peilistä. Värjään raitoja päähän ja tää värjäyshuppu on kyllä epäeroottisin kapistus maan päällä... Noh, värejä sekoittelemaan ja tuosta vähän stydimpi versio huoletonta kuiskaajaa:
Tunnustan yhden asian: otin kerran samanlaisen tuplat takaa -posen, jollaisesta Karstis tunnettiin bodipiireissä. Valitettavasti lavakarismani ja poseeraukseni on niin onnetonta häneen verrattuna, että en voinut laittaa kuvaa mihinkään.
Mulla olisi illan kysymys: mistä ihmeestä tulee Adriftin sigu, mua on jo pitkään kiinnostanut tämä:D? Ja miksi Kride on vaihtanut noin tylsän kuvan? (verrattuna siihen vanhaan joka oli tosi hieno)
Khyl. Avatar on omakuva. Ehkä itsekästä et oon laittanu seinälleni kaksi kuvaa itsestäni! Mutta ne on kivoja kuvia ja niiden eteen tehtiin töitä yömyöhälle. Hyviä muistoja
Ei nyt vituta niin ankarasti, niin ei sinne viitti, mutta ärsyttää kuitenkin kun subwayssa on noussu hinnat.. :D Tosi usein tullu syötyä siellä kun on ollu tosi hyvää, halpaa ja vielä melko terveellistäkin. No nyt ei ole enää erityisen halpaa..
Kaverilla tuli saunottua vähän pitempään kuin oli suunniteltu. No eiköhän sitä jaksa tässä kukkua vielä... Änärin pleijarit tuossa kohta alkaa joten jos sitä jaksais valvoa. Laittas pannullisen kahvia tulemaan. Ja lorauttas vähän viskiä sekaan, kun ei kuitenkaan aamulla ole kiire minnekkään...