Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suklaanhimo on kyllä taas sitä luokkaa että tekis mieli lähteä vielä kauppaan vaikka just tulin kotiin. Voi perse mikä stressi ja ahdinko kun yhen päivän ollu syömättä mitään herkkuja. Leipiä vedin äskön punajuurisalaattikuorrutuksella mut ei niistä ollu vittu mihinkään.. LÄSKI TARVII SUKLAATA!!

Mut ajattelin vähentää herkkuja että rahat säästyis :jahas: ..

Olen tässä usean viikon ajan seurannut, milloin treenipäivyrini menee lukukerroissa Delgadon vastaavan ohi. Luku käy välillä hyvin lähellä, mutta sitten Delgado kerää aina muutaman kymmentä lukukertaa lisää tuosta vaan. Voisiko vaikka Adrift laskea todennäköisyyden sille, koska ohitan Delgadon tuossa asiassa?

Jannuhan rupee olemaan miehen painossa. Mäki oon salaa haaveillu jos painais 90, mutta ei oo pelkoa että sais niin ylös ikinä.

Painoin mä jo 106kg yhessä vaiheessa mut sit laihutin 87kg. Puolivuotta sitten lopetin liikuntaharrastelun ni nyt on tasasen varmasti syömällä kerätty rantakuntoa kesäksi!

Jos mä lopetan liikuntaharrastuksen niin paino tippuu heti 5 kiloa. Epistä! Pakko yrittää liikkumalla nostaa.

Suklaanhimo on kyllä taas sitä luokkaa että tekis mieli lähteä vielä kauppaan vaikka just tulin kotiin. Voi perse mikä stressi ja ahdinko kun yhen päivän ollu syömättä mitään herkkuja. Leipiä vedin äskön punajuurisalaattikuorrutuksella mut ei niistä ollu vittu mihinkään.. LÄSKI TARVII SUKLAATA!!

Mut ajattelin vähentää herkkuja että rahat säästyis :jahas: ..

Hitto mullekkin iskeny kauhee syömishimo :( Siinä mielessä ikävä käydä porukoilla, että siellä tulee paljon helpommin sorruttua vaikka johonki leivän syöntiin kun semmosta on tarjolla. Tänäänki oon syöny aika reilusti, mutta silti koko ajan ollu vähän nälkä.

Olen tässä usean viikon ajan seurannut, milloin treenipäivyrini menee lukukerroissa Delgadon vastaavan ohi. Luku käy välillä hyvin lähellä, mutta sitten Delgado kerää aina muutaman kymmentä lukukertaa lisää tuosta vaan. Voisiko vaikka Adrift laskea todennäköisyyden sille, koska ohitan Delgadon tuossa asiassa?

Tarvis keräillä jollain vähän parempia tietoja, että sais jotain laskettua. Ehkä me kaikki voidaan täällä ruveta vierailemaan sun päivyrissä monta kertaa päivässä, niin saadaan lukukerrat Delgadon edelle :D

Tarvis keräillä jollain vähän parempia tietoja, että sais jotain laskettua. Ehkä me kaikki voidaan täällä ruveta vierailemaan sun päivyrissä monta kertaa päivässä, niin saadaan lukukerrat Delgadon edelle :D

Delgadon päivyri aloitettu 17.6.2010, luettu 12 456 kertaa. Minun aloitettu 6.9.2012, luettu 12 394 kertaa. Tasaisen taulukon mukaan minun pitäisi ohittaa Delgado pian, mutta toisaalta Delgado on nainen, jolla on perse eli hän on sikäli etulyöntiasemassa. Minulla ei ole mitään Delgadoa vastaan (sen enempää kuin naisia vastaan yleensä), mutta päätin jossain vaiheessa ottaa tavoitteekseni hänen päivyrinsä ohittamisen lukukertojen määrässä.

106 kiloa ja siitä laihdutit 87kg? Jäljelle jää 19kg, oliko edes tiukka kunto? Paljonko penkki sen painoisena?

Oletko sä saanut jotain Vilun pillereitä käsiis? Alkaa tulla samanlaista "pikkunokkelaa" näsäviisastelua :D

edit. Pitäis varmaan tästä omasta painonnoususta alkaa vähitellen olla huolissaan. Tänä aamuna ennätykselliset 65,3kg. Meitsi on kohta valas.

Oletko sä saanut jotain Vilun pillereitä käsiis? Alkaa tulla samanlaista "pikkunokkelaa" näsäviisastelua :D

En mä tarvii mitään pillereitä, olen luonnonlahjakkuus. Sen tietäen yritän yleensä rajoittaa, mutta joskus tulee tilaisuuksia joihin on pakko tarttua.

Pitäis varmaan tästä omasta painonnoususta alkaa vähitellen olla huolissaan. Tänä aamuna ennätykselliset 65,3kg.

Yhdessä aamussa 65,3kg painonnousu? Onhan se aika tehokasta bulkkausta mutta ajattele positiivisesti, tuolla tahdilla olet viikossa Guinnessin ennätysten kirjassa.

Yhdessä aamussa 65,3kg painonnousu? Onhan se aika tehokasta bulkkausta mutta ajattele positiivisesti, tuolla tahdilla olet viikossa Guinnessin ennätysten kirjassa.

Ei oo kyllä paras mahdollinen päivä heittäytyä tommoseks... :jahas: Mä lähden suihkuun niin en hermostu.

Delgadon päivyri aloitettu 17.6.2010, luettu 12 456 kertaa. Minun aloitettu 6.9.2012, luettu 12 394 kertaa. Tasaisen taulukon mukaan minun pitäisi ohittaa Delgado pian, mutta toisaalta Delgado on nainen, jolla on perse eli hän on sikäli etulyöntiasemassa. Minulla ei ole mitään Delgadoa vastaan (sen enempää kuin naisia vastaan yleensä), mutta päätin jossain vaiheessa ottaa tavoitteekseni hänen päivyrinsä ohittamisen lukukertojen määrässä.

Sen verran hyvää tahtia sulle on kyllä noita lukukertoja tullu, että pidän aika varmana sun voittoa :D Siitäkin huolimatta, että Delgadon päivyriä käydään varmasti lueskelemassa niiden persekuvien toivossa.

Ja pillukyykyn.

Ah unohdin tuon!

E: Mulle on muuten edelleen hieman epäselvää tuon pillukyykyn suoritustekniikka...

Back
Ylös Bottom