Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EI oo virtaa!
:wtf:ohitetaan ihminen konttorilla
Prkl onko liikaa pyydetty, että jos ohitetaan ihminen konttorilla niin vois kiertää esim vaikka 5 cm kauempaa ettei tarttis jokaisen ohikulkijan joka jumalankerta törmätä mun tuoliin ja siirtää sitä???!! Voi että osaa ärsyttää.

On se kumma, että Alepan täti jaksaa päivästä toiseen kysellä sen S-etukortin perään.
Plaah, tää viikko vois olla jo ohi. Plus mun mahalihakset on kipeet. :jahas: Ja mun tekee taas mieli suklaata. Toi minttusuklaan makuinen proteiinipatukka ei oikein tunnu riittävältä. Tahdonvoima, missä lienet?
Hyi. Mun piti mennä myös kahvakuulailee, mut muistin huonon kuntoni ja päätin siirtää sen ensi kevääseen. Oon ihan varma, että multa katkeis kaikki lihakset jos menis sinne hytkyy.Uskomatonta muuten miten paljon voi sattua sellaisiin lihaksiin joista ei tiennytkään, todellakin menen uudelleen kahvakuulatunnille:D
Mun piti mennä myös kahvakuulailee, mut muistin huonon kuntoni ja päätin siirtää sen ensi kevääseen. Oon ihan varma, että multa katkeis kaikki lihakset jos menis sinne hytkyy.

Sinne vaan, se on ihanan masokistista! En pysty nostamaan edes käsiä kunnolla, en sentään heittele soppaa ympäriinsä kuten jotkut kuulemma, mutta aika tehokasta taisi olla![]()

Vai sorbus-trokareiden kanssa reenaat. Joo, kyllähän tota pitäs mennä kokeilee, kauheen moni kehunu. Mut mä oon tämmönen rauhallinen, niin nopeet liikkeet pelottaa
Tossa vissiin tuo tekniikka on aika tärkeä, eli mahtaako saada selkänsä rikki helposti jos väärin hytkyy?
Itseasiassa tuolla meidän salilla ei saa hosua ollenkaan, siellä tunnilla on armeijakuri ettei kukaan kuole.