Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uskoisin, että tuo Battleship on yksi kevään paskimmista elokuvista. Ei noissa ole koskaan mitään järkeä. Vitusti pauketta ja paljon paskaa näyttelemistä. Rihannan naama antaa "elokuvalle" jo, niin suuren miinuksen, että floppi on valmis. Tuosta tytön hupakosta ei voi koskaan saada tälläiseen "elokuvaan" uskottavaa.

Huomenta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäs jaksaa ruveta ehkä opiskelemaan, että ei menis tääkin päivä ja siten suunnilleen koko pääsiäisloma ihan hukkaan...

Tehdasasetukset? http://www.hard-reset.com/samsung-gt-s5570-galaxy-mini-hard-reset.html Muista ottaa varmuuskopio tiedoista ennen!

Jos ei auta, niin Samsungin käyttötuen puhelinnumero on 030 622 7515.

e. Vähän selkeämmät ohjeet: http://www.all-samsungphones.com/how-to-reset-samsung-galaxy-mini-s5570.html/

Niin, mä en nyt tiedä kannattaako mun tehdasasetuksia ruveta rämpläämään, kun kyse oli vain Tapatalkin päivityksen vituiks menosta? Muuten puhelin toimii ihan normaalisti. Ongelma on myöskin se, etten saa esim. tietokoneelle tietoja turvaan, koska en omista sitä cd:tä, jolla sais asennettua ton käyttöohjelman tähän koneelle. Enkä jaksa kaivaa Samsungin sivuilta :D Toi Tapatalk meni vähän niinku sen näköiseks ku sen olis vasta asentanu ja kaikki tehdyt asetukset katos. Hyvä sinänsä, kun en ite ollu niitä asetuksia laittamassa niin en tiiä miten ne sais takasinkaan... :rolleyes:

Paina sitä login nappia ja kirjaat ittes sen kautta sisään niin toimii.

Avaat siis tapatalkin ja sieltä pakkotoiston. Alhaalla onkin login ja register. Eise päivitys paskaks ole mennyt, sama homma kaikilla.

Paina sitä login nappia ja kirjaat ittes sen kautta sisään niin toimii.

Avaat siis tapatalkin ja sieltä pakkotoiston. Alhaalla onkin login ja register. Eise päivitys paskaks ole mennyt, sama homma kaikilla.

Kyl mä oon ollu ihan normaalisti sisäänkirjautuneena koko ajan. Et tää on nyt sit oikeesti tämmönen urponnäkönen nykyään? Voe paska.

?

uploadfromtaptalk1334134986171.webp

Niin, mä en nyt tiedä kannattaako mun tehdasasetuksia ruveta rämpläämään, kun kyse oli vain Tapatalkin päivityksen vituiks menosta? Muuten puhelin toimii ihan normaalisti. Ongelma on myöskin se, etten saa esim. tietokoneelle tietoja turvaan, koska en omista sitä cd:tä, jolla sais asennettua ton käyttöohjelman tähän koneelle. Enkä jaksa kaivaa Samsungin sivuilta :D Toi Tapatalk meni vähän niinku sen näköiseks ku sen olis vasta asentanu ja kaikki tehdyt asetukset katos. Hyvä sinänsä, kun en ite ollu niitä asetuksia laittamassa niin en tiiä miten ne sais takasinkaan... :rolleyes:

Ah, mä luulin et koko päivitys meni vituilleen. :D

Back
Ylös Bottom