Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Disclaimer: tyttöjen juttuja.
Paska päivä, mutta aika hyvä mieli tuli hetkeksi, kun juteltiin ruokapöydässä meikeistä (joo, oikeesti:D) ja mun ainut naispuolinen työkaveri sanoi että 'you can wear that because you don't have anything to hide on your face':) (puhuttiin siis ohuesta mineraalipuuterista pelkillään). Pienet on pienellä ihmisellä ilonaiheet:)

Vahan samanlaista taalla. Olin meikattavana ja meikkaaja sanoi etta kasvoni ovat ilo meikkitaiteilijalle :D Halusi varmaan vaan imarrella etta olisi ostanut niita tuotteita mita se kaytti!

Tanaan salilla hyvannakoinen PT katseli hetken aikaa kun ahisin ja puhisin kyykyssa ja prassissa ja tuli sit sanomaan et "i'm glad to see a girl training legs properly. You don't see many around here, i'm impressed!" Olin ihan etta hihihihihihi thanks.

Parempi se on kun syö jotain. Meillä ei mutsi paljon tuputtanut ja itelle ei olevinaan ikinä mikään maistunut tai kelvannut ni olin sit sellanen onneton kukkakeppi aina. Varmaan mun aivojen kehitykseenkin vaikuttanut jonkun verran se jatkuva syömättömyys allekirjoittaneen älykkyydestä päätellen.

Mä aina mutisen katkerana yhtä asiaa. Serkkulikat sai vähemmän pituutta ja hyvät tissit, minä sain jalkoja puolen suvun edestä ja mitättömät mandariinit :D Syytän ruokavaliota. Serkuilla syötiin aina paahtista lauantaimakkaralla ja kaakaota. Meillä syötiin kotona tehtyä ruisleipää ja hirvenlihaa. Toisaalta, serkuilla on vanhemmiten ollu melkein kaikilla vähän painon kanssa ongelmia, ite oon aina ollu hoikka.

Bad daddy! Lapsettomana on helppo arvostella, ite en omiani haluais kovin usein minnekään mäkkiin viedä. Mut enpähän pidä jotain pitsalla käyntiä kauhean pahana. Jokainen tekee niin kuin oman lapsensa parhaaksi näkee :)
Juu, en mäkään aatellut sitä mäkkiin viedä silloin kun muksu maailmaan tuli. nimimerkillä "mun muksu ei kyllä opi syömään pikaruokaa"

Juu, en mäkään aatellut sitä mäkkiin viedä silloin kun muksu maailmaan tuli. nimimerkillä "mun muksu ei kyllä opi syömään pikaruokaa"

Joo :D Kuulostaa tutulta. Ehkä tähänkin käy se vanha sanonta "Oota vaan ku käy omalle kohdalles!" :D

Mä aina mutisen katkerana yhtä asiaa. Serkkulikat sai vähemmän pituutta ja hyvät tissit, minä sain jalkoja puolen suvun edestä ja mitättömät mandariinit :D Syytän ruokavaliota. Serkuilla syötiin aina paahtista lauantaimakkaralla ja kaakaota. Meillä syötiin kotona tehtyä ruisleipää ja hirvenlihaa. Toisaalta, serkuilla on vanhemmiten ollu melkein kaikilla vähän painon kanssa ongelmia, ite oon aina ollu hoikka.

Mutsi ja faija on aina ihmetellyt mistä lienen raittiuteni perineeni :rolleyes:

Ruokaa ja kahvia naamaan! Jos sais aivoja vielä sen verran hereille, että tulis opiskelustakin jotain.

Tässä ketjussa taidettiin puhua siitä Once Upon a Timesta? No siitähän minä sain kimmokkeen katsoa niitä lisää, ja perkele nyt olen koukussa :D Pakko vielä yksi jakso katsoa, vaikka olisi kouluhommiakin. Tittelintuure on todella onnistunut hahmo ainakin.

Tuli tuohon meidän talon leikkipaikalle 2 noin 7-10v. kersaa, tyttö ja poika. Siinä ne kiikku keinussa hetken kunnes tyttö meni jätkän viereen istuun. Poika painui samantien lumihankeen ja paiskoi lunta ympäriinsä, mm. omaan niskaansa:D Sitten siinä juteltiin vähän ja ihan sovussa ne siitä lähti fillareillaan. Siinä oli pojalla asesennetta:rock: Oma lapsuus tuli sen verran mieleen että ala-asteella kun kävin Sannalla kylässä niin mimmi repi Barbien julisteita seiniltä ja heitti nuket kaappiin. Sanoi että en mä enää tuollaisilla leiki:lol2:

Kiva uida, kun vieressä joku lähemmäs kaksmetrinen reilu satakiloinen äijä ui perhosta... :jahas:
Yleensä meinaa mennä hermot jo kroolaileviin pärskijöihin, mutta tuo ryhävalas vei kyllä voiton niistäkin.

Kiva uida, kun vieressä joku lähemmäs kaksmetrinen reilu satakiloinen äijä ui perhosta... :jahas:
Yleensä meinaa mennä hermot jo kroolaileviin pärskijöihin, mutta tuo ryhävalas vei kyllä voiton niistäkin.

Onko sinulla uimalasit? Itseä ei ainakaan häiritse liiemmin kanssauimarit, ei edes samalla radalla, vaikka vastaantulevat aallot vaikuttaa hieman. Kuitenkin noita kuntouimareita, jotka uivat koko ajan pää pinnan yläpuolella, eivätkä käytä uimalaseja, näyttäisi ainakin häiritsevän :o

Olen kuntouimari, jolla on aina pää pinnalla. :jahas: Näyttäisin varmaan ihan hiton tyhmältä uimalasit päässä sammakkoa uiden...

Olen kuntouimari, jolla on aina pää pinnalla. :jahas: Näyttäisin varmaan ihan hiton tyhmältä uimalasit päässä sammakkoa uiden...

Sitten ymmärrän :D Suosittelen kyllä opettelemaan uimaan rintaa oikeaoppisesti, koska tuo pää pinnalla koko ajan uiminen on aika raskasta niskalle. Itsekin uin joskus noin, mutta enää en vaihtaisi takaisin. Yksi peruste on sille on tuon niskan asennon luonnottomuus. Voit kuvitella sitä vaikka niin, että kävelisit koko ajan pää niin takakenossa kuin mahdollista. Saman tyyppinen asentohan tuo on.

EDIT:
Kyllä rintauinti on parasta kun saa uida niska rentona. Eli lasien hankintaan. Paransi itellä myös hieman hapenottokykyä kun veti muutaman vedon veden alla ennenkuin tuli taas pintaan ottamaan happea. Myös vapari onnistuu mukavammin ja selkäuinnin lähtö on mukava tehdä oikeaoppisesti.

Ehdottomasti. Tuon huomaa varsinkin pitemmillä uintimatkoilla, enkä mitenkään voisi kuvitella uivani vaikka ~1,5km niska ojossa :o Samoin juuri nuo hapenotot on selkeämpiä.

Kyllä rintauinti on parasta kun saa uida niska rentona. Eli lasien hankintaan. Paransi itellä myös hieman hapenottokykyä kun veti muutaman vedon veden alla ennenkuin tuli taas pintaan ottamaan happea. Myös vapari onnistuu mukavammin ja selkäuinnin lähtö on mukava tehdä oikeaoppisesti.

Oli taas hyvät halitreenit. Viikonloppuna ois tuomarihommia tiedossa. Jos vaikka tänä viikonloppuna pysyis pois baaristaki.

Ei morjens että toi Niittyviidan perhe-elämä on... en tiedä miten sitä kuvais. Ihan sama. Poliiseja katson seuraavaksi. Paskaa kun ei töllö pelaa, mikähän siinäkin on :(

Back
Ylös Bottom