Disclaimer: tyttöjen juttuja.
Paska päivä, mutta aika hyvä mieli tuli hetkeksi, kun juteltiin ruokapöydässä meikeistä (joo, oikeesti:D) ja mun ainut naispuolinen työkaveri sanoi että 'you can wear that because you don't have anything to hide on your face'(puhuttiin siis ohuesta mineraalipuuterista pelkillään). Pienet on pienellä ihmisellä ilonaiheet
![]()
Vahan samanlaista taalla. Olin meikattavana ja meikkaaja sanoi etta kasvoni ovat ilo meikkitaiteilijalle :D Halusi varmaan vaan imarrella etta olisi ostanut niita tuotteita mita se kaytti!
Tanaan salilla hyvannakoinen PT katseli hetken aikaa kun ahisin ja puhisin kyykyssa ja prassissa ja tuli sit sanomaan et "i'm glad to see a girl training legs properly. You don't see many around here, i'm impressed!" Olin ihan etta hihihihihihi thanks.
(puhuttiin siis ohuesta mineraalipuuterista pelkillään). Pienet on pienellä ihmisellä ilonaiheet

Oma lapsuus tuli sen verran mieleen että ala-asteella kun kävin Sannalla kylässä niin mimmi repi Barbien julisteita seiniltä ja heitti nuket kaappiin. Sanoi että en mä enää tuollaisilla leiki:lol2: