Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä tykkään lapsista ja kiinnyn lapsiin tosi paljon. Mustahan tulee opettaja, joten saan varmasti tulevassa työssäni tuusata monenlaisten räkänokkien kanssa. Kummipoikaa täytyy varmaan piakkoin ajaa katsomaan. Voitais mennä taas lakanan alle piiloon ja leikkiä hirmumöykkyjä. Sit se vois laittaa mun tukan ja meikata mut, koska herra on taiteellisesti niin lahjakas :rolleyes:

Olen vain oma itseni, olen aika varma että sen pitäisi riittää. :) Olen hyvä kuuntelija mutta puhetta saattaa tulla solkenaan jos innostun joten sitä pittää varoa.

Ja yritän olla sopivan varma, ettei ainakaan asenteesta jää kiinni..

:) Mä pidän peukkuja kuiteskin sulle. Ja vaikka ei ekalla kerralla natsaisikaan niin sitten vaan uutta yritystä.

Mä tykkään lapsista ja kiinnyn lapsiin tosi paljon. Mustahan tulee opettaja, joten saan varmasti tulevassa työssäni tuusata monenlaisten räkänokkien kanssa. ---

Pari vuotta duunissa, ja et enää edes harkitse oman mukulan hommaamista :D

Eivaan, hämmästelen kun tunnen erään lastentarhantädin, jolla on himassa 3 mukulaa. Samaa duunissa, mitä himassa, hullua :D

Pari vuotta duunissa, ja et enää edes harkitse oman mukulan hommaamista :D

Eivaan, hämmästelen kun tunnen erään lastentarhantädin, jolla on himassa 3 mukulaa. Samaa duunissa, mitä himassa, hullua :D

No mulle kelpaa tällä hetkellä varalapsetkin, ei tarttis olla omia. Vuoden mä olen tehnyt töitä erityisopetusluokassa ja opettanut normiluokassakin jonkin verran + toiminut nuorten kanssa melko paljon. Ja silti mä haluan omia. Niiden aika ei vaan taida olla vielä pitkään aikaan :(

Perhekuumetta. Ollu jo vuoden. Oon kidnappaamassa joka toista lasta mukaani... :(

Vaarallinen kuume tuollainen. Omalla kohdallani se johti siihen, että lähdin perustamaan perhettä väärän ihmisen kanssa. No onpahan kaksi ihanaa lasta :)

Toivon, että löytäisit jonkun, jonka kanssa saisit ihan oman perheen. *hali*

No mulle kelpaa tällä hetkellä varalapsetkin, ei tarttis olla omia. Vuoden mä olen tehnyt töitä erityisopetusluokassa ja opettanut normiluokassakin jonkin verran + toiminut nuorten kanssa melko paljon. Ja silti mä haluan omia. Niiden aika ei vaan taida olla vielä pitkään aikaan :(

Muksu on kyllä kiva juttu. Sen jälkeen ei kaipaa enää parisuhdettakaan kun aika menee muksun kanssa aika täydellisesti.

Muksu on kyllä kiva juttu. Sen jälkeen ei kaipaa enää parisuhdettakaan kun aika menee muksun kanssa aika täydellisesti.

Kyl mä kaipaisin sen koko perheen siihen. Yhdessäoloa, arkea. Elämää. Menee sinkkuketjuiluksi. Syödään sen sijaan. Kermaperunoita ja possunsuikaleita.

prelude.webp

Hyvästi :itku:

On siitä aikaa kun isi tuli ala-asteen pihalta hakemaan, kun todistus oli saatu ja sitten Preluden nokka kohti Tykkimäkeä ja mummolaa..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyl mä kaipaisin sen koko perheen siihen. Yhdessäoloa, arkea. Elämää. Menee sinkkuketjuiluksi. Syödään sen sijaan. Kermaperunoita ja possunsuikaleita.

Makaroni-makkarapataa... Muksu söi ainakin järjettömän määrän. En tajua miten se vaan voi olla olevinaan niin hyvää? Vaikka muuten tekis kuinka hyviä ja hienoja ruokia, niin syö just nippa nappa annoksen, mut noi kaikenmaailman mössöt uppoo kyllä kuutio kerrallaan.

Makaroni-makkarapataa... Muksu söi ainakin järjettömän määrän. En tajua miten se vaan voi olla olevinaan niin hyvää? Vaikka muuten tekis kuinka hyviä ja hienoja ruokia, niin syö just nippa nappa annoksen, mut noi kaikenmaailman mössöt uppoo kyllä kuutio kerrallaan.

Joo, kaikki makkaraperunat ja muu "eihän tällaista nykypäivänä lapselle saisi syöttää" -tyylinen tavara :D

Joo, kaikki makkaraperunat ja muu "eihän tällaista nykypäivänä lapselle saisi syöttää" -tyylinen tavara :D

Joo, ei kyllä uskalla ääneen kertoa kellekkään että muksu saa pikaruokaakin välillä. Jumalauta mikä kukkahattutätihyökkäys oli viimeksi kun otin puheeksi, että kyllä me silloin tällöin haetaan pitsaa tai hampurilaisia.

Joo, ei kyllä uskalla ääneen kertoa kellekkään että muksu saa pikaruokaakin välillä. Jumalauta mikä kukkahattutätihyökkäys oli viimeksi kun otin puheeksi, että kyllä me silloin tällöin haetaan pitsaa tai hampurilaisia.

Bad daddy! Lapsettomana on helppo arvostella, ite en omiani haluais kovin usein minnekään mäkkiin viedä. Mut enpähän pidä jotain pitsalla käyntiä kauhean pahana. Jokainen tekee niin kuin oman lapsensa parhaaksi näkee :)

Parempi se on kun syö jotain. Meillä ei mutsi paljon tuputtanut ja itelle ei olevinaan ikinä mikään maistunut tai kelvannut ni olin sit sellanen onneton kukkakeppi aina. Varmaan mun aivojen kehitykseenkin vaikuttanut jonkun verran se jatkuva syömättömyys allekirjoittaneen älykkyydestä päätellen.

Back
Ylös Bottom