Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vihdoin sain vähän unta. Sekin sillä että menin nukkumaan klo 21.30 ja heräsin 08.00. Näin ehdin arviolta nukkua n. 5-6tuntia kaiken pyörimisen lomassa.

Jo 3 samanlainen liskojen yö putkeen. Täytyy varmaan käydä tänään lekurissa hakemasas jotain uninappeja...

PopPopPop Popcornipullaa, täällä paistetaan....

Soinut nyt kolmatta päivää päässä, aloitan muksun pakkomanipuloinnin musiikkimaun muuttamiseksi. Ei sillä, että hevisauruksessa mitään vikaa olisi.
On toikin parempi kuin se kun mulla soi 3 päivää se "Itken seinää päin", enkä muistanut siitä biisistä edes muita sanoja :D

Miten sitä ihminen saisikaan koneet käyntiin ilman kahvia? Niin ja huomenta vaan :D
Kokeile laittaa jääpaloja housuihin?

Mutta pääasia taitaa edelleen olla että kuhan kippaa jotain :rolleyes: Täytyy ottaa neuvoista vaari
Niin no en mä niistä muista vaikutuksista tosiaan puhunutkaan, mutta olettaisin että siinä kyllä herää.

Mä pääsin tänään sängystä ylös ilman nosturia! :dance: En olis ollut ihan varma eilisiltasen treenin jälkeen. Ei pystyny edes venytellä illalla, kun oli niin hajalla.

Mun aamut vaan hidastuu... Tänäänkin meni yli tunti ennenkuin pääsin kotoa pois. Voisi ottaa projektiksi tän pikaisen korjaamisen.

Disclaimer: tyttöjen juttuja.
Paska päivä, mutta aika hyvä mieli tuli hetkeksi, kun juteltiin ruokapöydässä meikeistä (joo, oikeesti:D) ja mun ainut naispuolinen työkaveri sanoi että 'you can wear that because you don't have anything to hide on your face':) (puhuttiin siis ohuesta mineraalipuuterista pelkillään). Pienet on pienellä ihmisellä ilonaiheet:)

Perhekuumetta. Ollu jo vuoden. Oon kidnappaamassa joka toista lasta mukaani... :(

Itse käynyt läpi saman vaiheen, ja on kyllä vieläkin vähän päällä. No onneksi näkee taas omat pojat viikon päästä.
Suru naamaa tossa näytät, voimia sulle, oletko ikinä harkinnut että jossain naperojen urheiluseurassa/partiossa yms. rupeisit ohjaajaksi?

Back
Ylös Bottom