Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tein tänään kulttuuriteon ja latasin omalle koneelleni kaiken youtubesta löytyvän huuhaa-Innasen tuotannon. Nyt on laadukasta kuunneltavaa.

Aivot tuottaa endorfiinia, urheilusuorituksen jälkeen. Nk. hyvänolon hormoni. :)

No se puuttuu tai en tee suoritetta. Kumpikin erittäin todennäköisiä. :)

Se on ihan totta, J3pa. Siehän olet vasta poika, joten eiköhän siellä jotain vielä ole.

Tiistaina alkais pääsykokeisiin pänttäys. Ekaa kertaa ikinä tiedän tismalleen mihin haluan joten ei pitäisi olla vaikeaa energian keskittäminen lukemiseen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon syönny tänään niin paljon, että kymppikerhoon oltais menty kevyesti!

...eli melko vähän, tai sitten luotat omaan vetovoimaas myös pullealla mahalla. ;)

Voitais viettää sellainen "päivä toisen työpaikalla" -juttu niin pääsisit tonne lihatiskille mun kans tekeen juttuja. Eihän siellä nyt ihan teurasteta sentään, mutta kaikenlaista muuta kivaa löytyy :D

Missä raflassa sä olet töissä? ;)

Tein tänään kulttuuriteon ja latasin omalle koneelleni kaiken youtubesta löytyvän huuhaa-Innasen tuotannon. Nyt on laadukasta kuunneltavaa.
Vasemman puntin salaisuus on ylivoimaisesti paras. Muutama kerta tullut räkätettyä tuon kanssa.

Voi ny helvetti, tuli sitten menoa. Junioreita...kourallinen.

^^Skidit on kivoja kun niitä ei tarvii kaitsea montaa päivää putkeen:D. Onpa selkä hellänä vikan session jälkeen. Mutta vihdoin on koko alkuvuoden kestänyt selkäprojekti valmis

^^Skidit on kivoja kun niitä ei tarvii kaitsea montaa päivää putkeen:D. Onpa selkä hellänä vikan session jälkeen. Mutta vihdoin on koko alkuvuoden kestänyt selkäprojekti valmis

Jep. Joskus kun tuttujen mukulat oli nuorempia, niin itse jaksoin niiden perässä juosta sen viikonlopun, ja sitten sunnuntai-iltana oli aivan rikki. Lopulta keksin juoksuttaa niitä, eli pistin vaikka juoksemaan pallon perässä. Success.

Jep. Joskus kun tuttujen mukulat oli nuorempia, niin itse jaksoin niiden perässä juosta sen viikonlopun, ja sitten sunnuntai-iltana oli aivan rikki. Lopulta keksin juoksuttaa niitä, eli pistin vaikka juoksemaan pallon perässä. Success.

Mulla on vähän sama koirien kanssa. Kun frendit lähtee reissuun ja tuo piskin hoitoon oon ihan innoissani ja pari viikkoa menee niin kivasti, mutta silti ei taida tulla ainakaan lähiaikoina enää omaa piskiä hommattua. Leikkivät lapset on kivoja mutta sitten kiukuttelupäivänä on kiva kun ei tarvii sitä parkumista kuunnella:D

Hitto teidän kanssa. :D

start, vihdoin se on ohi. :) Onko helpottunut olo?

Hitto teidän kanssa. :D

start, vihdoin se on ohi. :) Onko helpottunut olo?
Lyhyesti sanottuna on:D. Pelotti aika helvetisti toi vika setti kun Kallekin pelotteli että siitä tulee pahin tähän mennessä kun vedetään aika brutaalisti koko selkää. Mutta eipä toi oikeestaan sen kummempi ollu kun aiemmatkaan. Ne veriorgiat noitten talon kattojen kanssa oli ehdottomasti se vittumaisin ja teki mieli heittää jo pyyhe kehään. Viikko odottelua ja pääsee taas normi treeninkin pariin:).

Back
Ylös Bottom