Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivot tuottaa endorfiinia, urheilusuorituksen jälkeen. Nk. hyvänolon hormoni.![]()

No se puuttuu tai en tee suoritetta. Kumpikin erittäin todennäköisiä.![]()
Oon syönny tänään niin paljon, että kymppikerhoon oltais menty kevyesti!
Voitais viettää sellainen "päivä toisen työpaikalla" -juttu niin pääsisit tonne lihatiskille mun kans tekeen juttuja. Eihän siellä nyt ihan teurasteta sentään, mutta kaikenlaista muuta kivaa löytyy :D
Tiistaina alkais pääsykokeisiin pänttäys. Ekaa kertaa ikinä tiedän tismalleen mihin haluan joten ei pitäisi olla vaikeaa energian keskittäminen lukemiseen.
Vasemman puntin salaisuus on ylivoimaisesti paras. Muutama kerta tullut räkätettyä tuon kanssa.Tein tänään kulttuuriteon ja latasin omalle koneelleni kaiken youtubesta löytyvän huuhaa-Innasen tuotannon. Nyt on laadukasta kuunneltavaa.
Missä raflassa sä olet töissä? ;)
:D^^Skidit on kivoja kun niitä ei tarvii kaitsea montaa päivää putkeen:D. Onpa selkä hellänä vikan session jälkeen. Mutta vihdoin on koko alkuvuoden kestänyt selkäprojekti valmis
Jep. Joskus kun tuttujen mukulat oli nuorempia, niin itse jaksoin niiden perässä juosta sen viikonlopun, ja sitten sunnuntai-iltana oli aivan rikki. Lopulta keksin juoksuttaa niitä, eli pistin vaikka juoksemaan pallon perässä. Success.
Lyhyesti sanottuna on:D. Pelotti aika helvetisti toi vika setti kun Kallekin pelotteli että siitä tulee pahin tähän mennessä kun vedetään aika brutaalisti koko selkää. Mutta eipä toi oikeestaan sen kummempi ollu kun aiemmatkaan. Ne veriorgiat noitten talon kattojen kanssa oli ehdottomasti se vittumaisin ja teki mieli heittää jo pyyhe kehään. Viikko odottelua ja pääsee taas normi treeninkin pariinHitto teidän kanssa. :D
start, vihdoin se on ohi.Onko helpottunut olo?
.