Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Kerran tuli faija tänne kun olin nukkumassa. Siinä sitten hyppäsin unesta ylös kun kuulin jonkun eteisessä ja munasillaan tennismailan kanssa vastaan kun en muuta käteen löytänyt. Olihan se aiemmin sanonut että lupas tulla pesemään mun saunan kun oli pitkällä sairaslomalla mutta enhän mä sitä sillon muistanu:D. Sydän hakkas pikkasen.
Jep parempi olo jo ku eilen. Vähän tuntuu että tässä saattas taas pieni kuume nousta mutta päivän olin yllättävän virkeä. Perjantaina vika tatuointiaika :O
im so sorry.
Komppaan, tosin silla erotuksella etta olisin halunnut lahtea Lontooseen mutta tuben korjaustoiden takia olisin joutunut venyttamaan 1h junamatkan n.2,5h pituiseksi bussimatkaksi, joten ei kauheasti kiinnosta enaa tahan aikaan lahtea sateeseen seikkailemaan :( Arsyttaa kovasti. Roskaruokaakin tekee mieli ja lahin chippy on 2min kavelymatkan paassa, mutta onneksi ei ole kateista joten en voi kayda hakemassa mitaan.
Kai se on sit pakko tehda vaikka toita tama ilta.