Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kattelin just ite ton Strangers leffan. Jos joku ois yrittänyt tänne samalla sisään oisin varmaan kussut housuun:D. Hitto että oli pelottava pätkä

Sitä sen hetkistä fiilistä ei osaa sanoin kuvailla, tuntuu niin epätodelliselta. Kerran aikasemmin tapahtunut, kun olin antanut exälle avaimen tänne, mutta ei se ikinä sitä käyttänyt "omin luvin" eli ilmoitti aina tulostaan. Kerran sitten ei oltu nähty muutamaan päivään ja yhtäkkiä puolenyön jälkeen avain kääntyy lukossa, ovi aukeaa ja exä kävelee sisään. Pieni paniikki iski kyllä silloin ja exä sai vähän palautetta. :D

e. onko sulla start jo yhtään parempi olo?

^Kerran tuli faija tänne kun olin nukkumassa. Siinä sitten hyppäsin unesta ylös kun kuulin jonkun eteisessä ja munasillaan tennismailan kanssa vastaan kun en muuta käteen löytänyt. Olihan se aiemmin sanonut että lupas tulla pesemään mun saunan kun oli pitkällä sairaslomalla mutta enhän mä sitä sillon muistanu:D. Sydän hakkas pikkasen.

Jep parempi olo jo ku eilen. Vähän tuntuu että tässä saattas taas pieni kuume nousta mutta päivän olin yllättävän virkeä. Perjantaina vika tatuointiaika :O

^Kerran tuli faija tänne kun olin nukkumassa. Siinä sitten hyppäsin unesta ylös kun kuulin jonkun eteisessä ja munasillaan tennismailan kanssa vastaan kun en muuta käteen löytänyt. Olihan se aiemmin sanonut että lupas tulla pesemään mun saunan kun oli pitkällä sairaslomalla mutta enhän mä sitä sillon muistanu:D. Sydän hakkas pikkasen.

Jep parempi olo jo ku eilen. Vähän tuntuu että tässä saattas taas pieni kuume nousta mutta päivän olin yllättävän virkeä. Perjantaina vika tatuointiaika :O

Hahah, samixii. :D

Anna kuumeen tulla jos tullakseen ja anna "palaa" itekseen pois. Ehdit hyvin tervehtyä perjantaihin mennessä jos jaksat vaan levätä tarpeeks (vaikka meniskin hermot :D).

Eiköhän tää tästä. Ei millään jaksas olla saikullakaan. Tää makoilu alkaa kyllästyttää ihan huolella. Kävin kyl hakeen Mass Effect 3:en että jos sitä alkais tossa kohta loppuyön tahkoamaan:D

Rahkaa ja appelsiinijugurttia... jos sitä jaksais sen jälkeen nukkua.:zzzz::itku::zzzz:

Komppaan, tosin silla erotuksella etta olisin halunnut lahtea Lontooseen mutta tuben korjaustoiden takia olisin joutunut venyttamaan 1h junamatkan n.2,5h pituiseksi bussimatkaksi, joten ei kauheasti kiinnosta enaa tahan aikaan lahtea sateeseen seikkailemaan :( Arsyttaa kovasti. Roskaruokaakin tekee mieli ja lahin chippy on 2min kavelymatkan paassa, mutta onneksi ei ole kateista joten en voi kayda hakemassa mitaan.

Kai se on sit pakko tehda vaikka toita tama ilta.

Ratkaisin asian menemällä nukkumaan kymmenen aikaan illalla :D

Tylsä koti-ilta himassa vaihtui äkkiä road trippiin ja Kouvolan tylsän baaritarjonnan katsastamiseen selvinpäin. Tuli myös hiivittyä niin hiljaa vanhempien luo yöksi että aamulla heräsin kun kuuluu ihmettelyn ääääniä; "mitäs, hei kenenkäs takki ja kengät tossa on? ja miks meillä on pakastemansikoita jääkaapissa?" :D

edit. anycase, oli kiva herätä kun ei tarvinnu ite keittää kahvia eikä tiskata mukia! elämän pieniä iloja :)

Se olis vähän salipumppausta tännään. Oishan se kiva tuolla temmeltää, mutta mitä siellä vois tehä.. :)

Mun piti kans siivota, mut nyt oon parinsadan kilsan päässää kotoo ni ei oikein pysty. Kyllä sitä kaikenlaista kerkee että välttää noi pakolliset kotihommelit........ Hehe :D

Back
Ylös Bottom