Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pollonpontoille kolistelemaan lähtee hän. Ja halontekkoon, perkele sen verran vitutti nuo leipätyöt, jotta jotakin näkyvää pitää saada tehdä nuoren miehen.

Joitain unia tuli taas nähtyä yön aikana, muttei niin pahaa painajaista kuitenkaan että hätä olisi tullut. Välillä näinkin.
Eilen sain ensi kesän biksut kotiin, joten nyt sitten alkaa projekti "Kuinka meinaat mahtua niihin".

Joitain unia tuli taas nähtyä yön aikana, muttei niin pahaa painajaista kuitenkaan että hätä olisi tullut. Välillä näinkin.
Eilen sain ensi kesän biksut kotiin, joten nyt sitten alkaa projekti "Kuinka meinaat mahtua niihin".

Eikö ne ole aika venyviä nuo bikinit? Jos ei, niin eiks semmoset ois aika hyvät. :)

Mene nudistirannalle niin ei vaivata päätään sillä, mahtuuko bikineihin.

Jos tuut seuraksi?

Eikö ne ole aika venyviä nuo bikinit? Jos ei, niin eiks semmoset ois aika hyvät. :)

Venyy ja paukkuu. No ei, ei ne pauku, ja istuukin ihan hyvin mitä eilen kokeilin. Pitää vaan vähän hienosäätää omaa kuntoa. :)

Enhän minä nyt voi moiseen hävyttömyyteen sortua.

Mutta sitten kuitenkin kehotat mua sinne menemään. Kuinka hävyttömäksi mua luuletkaan?

Minä ehdotin, en kehottanut. Sinua epäilen korkeintaan perushävyttömäksi, kunnon irstailijaksi sinusta ei ole.

Ehkä mun tie vie tulevaisuudessa kohti nudistirantaa, olenhan jo tottunut treenaamiseenkin ilman liivejä. Mutta vähän toivoin, että oltaisiin käsi kädessä kävelty sinne rannalle aurinkoa palvomaan ilman rihman kiertämää.

Mutta vähän toivoin, että oltaisiin käsi kädessä kävelty sinne rannalle aurinkoa palvomaan ilman rihman kiertämää.

Oliko tuo ehdotus Sen Jonkin metsästyksen seuraavan osan juoneksi? Missä täällä muuten edes on nudistirantoja? Ovatko ne täynnä estottomia eläkeläisiä ja hölskyviä vatsamakkaroita? Tarkoituksenani ei ole sanoa, että se olisi huono juttu. Päinvastoin, sillä usein Leppävaaran uimahallissa tunnen itseni harvinaisen komeaksi ja ennen kaikkea nuoreksi.

Huono(n)näköisenä ilman silmiklaseja on se hyvä puoli että ei tunne itseään rumaksi eikä komeaksi uimahallis, ku ei sillälailla näe muita. Saa vaan kauhoa niin perkeleesti!

Oliko tuo ehdotus Sen Jonkin metsästyksen seuraavan osan juoneksi? Missä täällä muuten edes on nudistirantoja? Ovatko ne täynnä estottomia eläkeläisiä ja hölskyviä vatsamakkaroita? Tarkoituksenani ei ole sanoa, että se olisi huono juttu. Päinvastoin, sillä usein Leppävaaran uimahallissa tunnen itseni harvinaisen komeaksi ja ennen kaikkea nuoreksi.

Saatoit kuule juuri itse vastata omaan kysymykseesi, mutta eikös siellä tämänhetkisessä kohteessa ole vähän viileä ilmasto?
Pihlajasaaresta löytyy nudistiranta, mutta en ole ikinä siellä käynyt joten en osaa sanoa mistän estottomista eläkeläisistä yms. Mutta uskon että kyllä siellä jotakin hölskyy.

Saatoit kuule juuri itse vastata omaan kysymykseesi, mutta eikös siellä tämänhetkisessä kohteessa ole vähän viileä ilmasto?
Pihlajasaaresta löytyy nudistiranta, mutta en ole ikinä siellä käynyt joten en osaa sanoa mistän estottomista eläkeläisistä yms. Mutta uskon että kyllä siellä jotakin hölskyy.
Järkätkää sinne kesällä pakkismiitingi niin mä oon messissä

Back
Ylös Bottom