Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iskeekö fläspäkkii?good morning vietnam!
Eilen sain ensi kesän biksut kotiin, joten nyt sitten alkaa projekti "Kuinka meinaat mahtua niihin".
Joitain unia tuli taas nähtyä yön aikana, muttei niin pahaa painajaista kuitenkaan että hätä olisi tullut. Välillä näinkin.
Eilen sain ensi kesän biksut kotiin, joten nyt sitten alkaa projekti "Kuinka meinaat mahtua niihin".

Mene nudistirannalle niin ei vaivata päätään sillä, mahtuuko bikineihin.
Eikö ne ole aika venyviä nuo bikinit? Jos ei, niin eiks semmoset ois aika hyvät.![]()

Jos tuut seuraksi?
Enhän minä nyt voi moiseen hävyttömyyteen sortua.
Mutta sitten kuitenkin kehotat mua sinne menemään. Kuinka hävyttömäksi mua luuletkaan?
Minä ehdotin, en kehottanut. Sinua epäilen korkeintaan perushävyttömäksi, kunnon irstailijaksi sinusta ei ole.
Mutta vähän toivoin, että oltaisiin käsi kädessä kävelty sinne rannalle aurinkoa palvomaan ilman rihman kiertämää.
Oliko tuo ehdotus Sen Jonkin metsästyksen seuraavan osan juoneksi? Missä täällä muuten edes on nudistirantoja? Ovatko ne täynnä estottomia eläkeläisiä ja hölskyviä vatsamakkaroita? Tarkoituksenani ei ole sanoa, että se olisi huono juttu. Päinvastoin, sillä usein Leppävaaran uimahallissa tunnen itseni harvinaisen komeaksi ja ennen kaikkea nuoreksi.
Järkätkää sinne kesällä pakkismiitingi niin mä oon messissäSaatoit kuule juuri itse vastata omaan kysymykseesi, mutta eikös siellä tämänhetkisessä kohteessa ole vähän viileä ilmasto?
Pihlajasaaresta löytyy nudistiranta, mutta en ole ikinä siellä käynyt joten en osaa sanoa mistän estottomista eläkeläisistä yms. Mutta uskon että kyllä siellä jotakin hölskyy.