Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse heräilen puistosta yleensä juuri kuuden aikoihin.

Ai no sit sut on nähty! Sä olet se joka istuu penkillä kalja kourassa vuorokauden ympäri välittämättä vuodenajasta.

Minähän se.

Ens kerralla nakkaat parikymppiä etkä kuseta koiraas mun päälle.

Tehään näin.

Btw yksi kerta olin lenkillä rakin kanssa ja kadulle oltiin asetettu jotain putkia. No koira kusaisi niille putkille. Siihen tuli sitten heti jotain miehiä sanomaan että ens kerralla voisit vältellä noille putkille kuseskelemista. Nuo putket nimittäin siirtävät juomavettä ihmisten kraanoihin. Tjah, pistäisivät sitten piiloon, ei se olisi siihen kussut ellei siihen oltaisi kustu jo aiemmin :-D Hyvää juomahalua vaan, puhtoista vettä tulee.

Btw yksi kerta olin lenkillä rakin kanssa ja kadulle oltiin asetettu jotain putkia. No koira kusaisi niille putkille. Siihen tuli sitten heti jotain miehiä sanomaan että ens kerralla voisit vältellä noille putkille kuseskelemista. Nuo putket nimittäin siirtävät juomavettä ihmisten kraanoihin. Tjah, pistäisivät sitten piiloon, ei se olisi siihen kussut ellei siihen oltaisi kustu jo aiemmin :-D Hyvää juomahalua vaan, puhtoista vettä tulee.
Aika hyvä :D Pari viikkoa sitten olin lenkillä järven jäällä ihan hirveässä tuiskussa. Koira sieltä sitten bongasi yhden pilkkijän pyörän, "jee, löytyihän täältä puu!", ja kävi merkkaamassa sen... Hassua sinänsä, koska kaupunkiolosuhteissa se ei ikinä kuse mihinkään tommosiin, mut kai sen mielestä jäällä asiat saa uudenlaisia merkityksiä.

Kaverin FB-seinältä bongattua..

"Sain tänään Tampaxin tehtaalta kohteliaan kirjeen:
"Kiitämme teitä yhteistyöstä uuden tamponimallimme suunnittelussa.
Se, että saimme käyttää penistänne mallina oli ensiarvoisen tärkeää.
Uusi tuote on nimittäin kerännyt paljon kehuja siitä, että se on niin huomaamaton eikä tunnu miltään.
"

:D

e. Kyseessä siis miespuolinen kaveri

Aika hyvä :D Pari viikkoa sitten olin lenkillä järven jäällä ihan hirveässä tuiskussa. Koira sieltä sitten bongasi yhden pilkkijän pyörän, "jee, löytyihän täältä puu!", ja kävi merkkaamassa sen... Hassua sinänsä, koska kaupunkiolosuhteissa se ei ikinä kuse mihinkään tommosiin, mut kai sen mielestä jäällä asiat saa uudenlaisia merkityksiä.

Juu heti jos löytyy jotain tuollaista keskellä ei mitään niin johan lähtee lorina. Kilttiä :D

Jospa se tästä, tunnin päästä töistä kotiin ja sit salille. En oo jaksanu es kattoo mitä autolle kävi.
Njoo, ehtii ne vauriot tarkastaa myöhemminkin. Salille vaan aggrea purkamaan.

Minkä rotuinen koira sulla on Naene?

Soittivat jostain "halpaa" sähköä kauppaavasta firmasta. Muka puolet halvempaa sähköä kuin mitä nyt maksan. Myyjä puhui niin kieroa savoa ja yritti vängätä, vaikka sanoin suoraan etten osta heiltä mitään.

Noin. Kilpailulisenssi tälle vuodelle lunastettu. Kiva se. Vielä kun sais revittyä itsensä salille, ettei jäisi vallan tuleen makaamaan taas kerran.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tehään näin.

Jaha, työntekijöiden vikahan se on kun jättävät kamppeet näkyville! Kyllä se ihan koiranomistajan tehtävä on kattoo mihin se koira kuseksii.

Kyllä se ihan koiranomistajan tehtävä on kattoo mihin se koira kuseksii.

Jep, ja varsinkin jos antaa koiran kusta toisen pyoran paalle. En tajua mita hauskaa siina on. Mina olisin ainakin ihan helvetin vihainen jos nakisin etta joku kusettaa koiraansa mun pyoran vieressa ja antaa sen kusta fillarin paalle. En minakaan kay kusemassa kenenkaan autoon.

Jep, ja varsinkin jos antaa koiran kusta toisen pyoran paalle. En tajua mita hauskaa siina on. Mina olisin ainakin ihan helvetin vihainen jos nakisin etta joku kusettaa koiraansa mun pyoran vieressa ja antaa sen kusta fillarin paalle. En minakaan kay kusemassa kenenkaan autoon.
Kuka sanoi, että se oli hauskaa? Ennemminkin noloa ja olisin toki pyytänyt anteeksi, jos ko. pilkkijä olisi siinä lähimailla ollut. Ja jos omaat sisälukutaitoa, huomaat myös viestistäni sen, että koirillani ei ole tapana kusta sen tyyppisiin paikkoihin, joten en osannut ennakoida tilannetta.

Kohta on kesä.

Vittu tänä aamuna tuli ihan homona vettä:jahas: Onneks vkonloppuna pakastuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hitto kun tuosta oman pään sisällöstä ei tule mitään tolkkua... mahtaiskohan tästä maailmasta löytyä yhtään ainoaa nuppilääkäriä, joka sais vähän elämän järjestykseen ja elämänilon vielä joskus takas

I went back to the doctor
To get another shrink.
I sit and tell him about my weekend,
But he never betrays what he thinks.

Can you see the real me, doctor?

I went back to my mother
I said, "I'm crazy ma, help me."
She said, "I know how it feels son,
'Cause it runs in the family."

Can you see the real me, mother?

The cracks between the paving stones
Look like rivers of flowing veins.