Itse heräilen puistosta yleensä juuri kuuden aikoihin.
Ai no sit sut on nähty! Sä olet se joka istuu penkillä kalja kourassa vuorokauden ympäri välittämättä vuodenajasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse heräilen puistosta yleensä juuri kuuden aikoihin.
Minähän se.
Ens kerralla nakkaat parikymppiä etkä kuseta koiraas mun päälle.
Aika hyvä :D Pari viikkoa sitten olin lenkillä järven jäällä ihan hirveässä tuiskussa. Koira sieltä sitten bongasi yhden pilkkijän pyörän, "jee, löytyihän täältä puu!", ja kävi merkkaamassa sen... Hassua sinänsä, koska kaupunkiolosuhteissa se ei ikinä kuse mihinkään tommosiin, mut kai sen mielestä jäällä asiat saa uudenlaisia merkityksiä.Btw yksi kerta olin lenkillä rakin kanssa ja kadulle oltiin asetettu jotain putkia. No koira kusaisi niille putkille. Siihen tuli sitten heti jotain miehiä sanomaan että ens kerralla voisit vältellä noille putkille kuseskelemista. Nuo putket nimittäin siirtävät juomavettä ihmisten kraanoihin. Tjah, pistäisivät sitten piiloon, ei se olisi siihen kussut ellei siihen oltaisi kustu jo aiemmin :-D Hyvää juomahalua vaan, puhtoista vettä tulee.
Aika hyvä :D Pari viikkoa sitten olin lenkillä järven jäällä ihan hirveässä tuiskussa. Koira sieltä sitten bongasi yhden pilkkijän pyörän, "jee, löytyihän täältä puu!", ja kävi merkkaamassa sen... Hassua sinänsä, koska kaupunkiolosuhteissa se ei ikinä kuse mihinkään tommosiin, mut kai sen mielestä jäällä asiat saa uudenlaisia merkityksiä.
Outs, tota on vaikea ylittää enää. Parempaa loppupäivää.
Njoo, ehtii ne vauriot tarkastaa myöhemminkin. Salille vaan aggrea purkamaan.Jospa se tästä, tunnin päästä töistä kotiin ja sit salille. En oo jaksanu es kattoo mitä autolle kävi.
Tehään näin.
Btw yksi kerta olin lenkillä rakin kanssa ja kadulle oltiin asetettu jotain putkia. No koira kusaisi niille putkille. Siihen tuli sitten heti jotain miehiä sanomaan että ens kerralla voisit vältellä noille putkille kuseskelemista. Nuo putket nimittäin siirtävät juomavettä ihmisten kraanoihin. Tjah, pistäisivät sitten piiloon, ei se olisi siihen kussut ellei siihen oltaisi kustu jo aiemmin :-D Hyvää juomahalua vaan, puhtoista vettä tulee.
Kyllä se ihan koiranomistajan tehtävä on kattoo mihin se koira kuseksii.
Kato nyt kun toinen siinä pissii niin kivasti.Kuka sanoi, että se oli hauskaa? Ennemminkin noloa ja olisin toki pyytänyt anteeksi, jos ko. pilkkijä olisi siinä lähimailla ollut. Ja jos omaat sisälukutaitoa, huomaat myös viestistäni sen, että koirillani ei ole tapana kusta sen tyyppisiin paikkoihin, joten en osannut ennakoida tilannetta.Jep, ja varsinkin jos antaa koiran kusta toisen pyoran paalle. En tajua mita hauskaa siina on. Mina olisin ainakin ihan helvetin vihainen jos nakisin etta joku kusettaa koiraansa mun pyoran vieressa ja antaa sen kusta fillarin paalle. En minakaan kay kusemassa kenenkaan autoon.