Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Outs, tota on vaikea ylittää enää. Parempaa loppupäivää.Rento aamu. Nukuin pommiin ja ajoin auton liikenteenjakajaan. Heräs varmaan puoli Jyväskylää mun kiroiluun.
Onneks mä olen kipeä, niin mun ei edes tarvi yrittää näyttää pirteältäVoi elämä miten jaksaa aamusin aina väsyttää.. Ihan sama nukkuuko 8h vai 5h, silti väsyttää.. Aaargh.
Miten kiipeilyt meni eilen? Se sade oli aika :jahas: mutta käpyttelin minäkin tunnin lenkin tasaisella.Meillä kävi Estan kans pieni informaatokatkos, Esta oli menossa vasta kuudelta kun mä olin jo viideltä siellä :D Könysin sit itekseni kolmesti ylös, ei ollu herkkua kun hirmu liukasta niissä portaissa, ja joku oli persmäen vetäny vielä siihen! Onneks lumet sulaa nyt nopeaan ni kohtahan ne rappuset on paljaana. Huono kunto mulla silti on, ei toivoakaan et ois jaksanu juosta..Onneks mä olen kipeä, niin mun ei edes tarvi yrittää näyttää pirteältäMiten kiipeilyt meni eilen? Se sade oli aika :jahas: mutta käpyttelin minäkin tunnin lenkin tasaisella.
No, mäkijuoksut on älyttömän raskaita. Harva talvella on kauheen kovassa juoksukunnossa. Mut joka treeni vie parempaan päin! Eli peukut siitä, että lähdit yksin tarpomaan mäkeä. Kesällä me kipitetään jo niinku gasellit :DMeillä kävi Estan kans pieni informaatokatkos, Esta oli menossa vasta kuudelta kun mä olin jo viideltä siellä :D Könysin sit itekseni kolmesti ylös, ei ollu herkkua kun hirmu liukasta niissä portaissa, ja joku oli persmäen vetäny vielä siihen! Onneks lumet sulaa nyt nopeaan ni kohtahan ne rappuset on paljaana. Huono kunto mulla silti on, ei toivoakaan et ois jaksanu juosta..
Joo, tässä harhaluulossa mä onnellisesti elän :DKesällä me kipitetään jo niinku gasellit :D
Voi elämä miten jaksaa aamusin aina väsyttää.. Ihan sama nukkuuko 8h vai 5h, silti väsyttää.. Aaargh.
Minä tykkään aamulenkeistä kanssa just siitä syystä, että ei ole paljoa muita liikkeellä. Mahtavaa kävellä metsässä katselemassa kun luontokin heräileeMiten aikaisin sitä pitääkään lähteä aamulenkille ettei olisi puisto ihan täynnä
Ihan keskitalvella se ei ole niin kivaa, kun on ihan pimeää vielä, mutta tähän aikaan vuodesta enemmän kuin jees! En kyllä asu Helsingissä, ja teen lenkit metsässä. Kesällä vois jopa käydä uimassa aamulla ennen töihin lähtöä.