Mut mitäs se jaffakeisaria edes kutittaa kun vältät muutenkin naisia kun ruttoa? :D
No itsepähän pysytte myös kaukana minusta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mut mitäs se jaffakeisaria edes kutittaa kun vältät muutenkin naisia kun ruttoa? :D
Minen pilaile enkä huijaa. Mielestäni sinulla on todella hyvä kuntoinen kroppa![]()
No itsepähän pysytte myös kaukana minusta!

Höpö höpö. No okei, joskus ehkä tuntuu vähän siltä vuorotyötä tehdessä. Ajattelin tosin kohta mennä nukkumaan.
Yö! Maasturikuumetta puskee näin yöllä.
Puskee, just surffailen Land roveria.
Joku pisti mulle jotain viestiikin, just muistin, pitäs kai nähdä ja vaikka grillailla.
Ei muuten väsytä pätkääkään.. Unirytmi vissii vähän sekasin ku heräilen siinä 15-16 aikaa ja nukkumaan meen 5-6 aikaa aamusta =/
Olipa taas kiva yö. Tunnin välein lapsi itki. Uujee.
Sitten aamulla klo 8 ne huutaa mulle, että pitää nousta ylös laittaa puuroa. Mokomat.
Mun karvanen lapsi on aiheuttanu mulle harmaita hiuksia. Ei suostu pysymään kaulurin kanssa paikallaan vaan koko yön heräilin siihen että koira lähti liikkeelle ja törmäili paikkoihin ton lautasantenninsa kanssa. Lopulta vein sen kylppäriin, otin kaulurin pois ja jätin sille vaipan (peräpää valuttaa vielä vähän verta ym nestettä) ja peittelin petiinsä. Tämän jälkeen taisin torkkua muutaman puolituntisen kerrallaan, kun kylppäristä kuului ulinaa ja ovea piti kieltää ronklimasta. Hölmöjä otuksia kun ei ne tajua mikä niille ois parhaaksi. Nyt sain kipu- ja tulehduslääkkeet annettua, josko rauhottuisi?
Päätä särkee niinku ois ollu ryyppäämässä ja jatkoilla.
Oliskohan tänään pullaa suklaalevitteellä -päivä?
Oliskohan tänään pullaa suklaalevitteellä -päivä?