Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

DLB on kyllä hemmetin upeessa kunnossa oleva kaunis nainen ja itsellekin hemmetin suuri motivaattori. Tubesta kattonu videoita jonkin verran ja on se upee :)

Ötyä...

...Ja perin noloa, että tähän aikaan la-su yönä, Yö-Thread avaamatta---> Korjattu

Yö! Maasturikuumetta puskee näin yöllä.

Puskee, just surffailen Land roveria.

Joku pisti mulle jotain viestiikin, just muistin, pitäs kai nähdä ja vaikka grillailla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Puskee, just surffailen Land roveria.

Joku pisti mulle jotain viestiikin, just muistin, pitäs kai nähdä ja vaikka grillailla.

Näin tekee. Voi olla että kesäauto menee myyntiin ja maasturia sekä toista pientä autoa pitäs katsella sitten tilalle. Isohkoa ja vähän ajettua maasturia itse kaipaan, joten miettinyt Audi Q7, alkaa saamaan 3.0 dieselinä jo järkihintaan tai sitten BMW X5, mutta bemu hivenen kalliimpi. Audista kaipais kokemuksia? Juuh, voi myös olla että tyydyn johonkin edulliseen käyttis nelikkoon, kun olis tuota talon laajennusta ja muuta rahan menoa kesällä tiedossa.

Törmäillään ja grillaillaan kesällä ja ehkäpä koeajetaan mahdolliset uudet nelikot ;)

Ei muuten väsytä pätkääkään.. Unirytmi vissii vähän sekasin ku heräilen siinä 15-16 aikaa ja nukkumaan meen 5-6 aikaa aamusta =/

Ei muuten väsytä pätkääkään.. Unirytmi vissii vähän sekasin ku heräilen siinä 15-16 aikaa ja nukkumaan meen 5-6 aikaa aamusta =/

i feel ya :D

Olipa taas kiva yö. Tunnin välein lapsi itki. Uujee.

Sitten aamulla klo 8 ne huutaa mulle, että pitää nousta ylös laittaa puuroa. Mokomat.

Olipa taas kiva yö. Tunnin välein lapsi itki. Uujee.

Sitten aamulla klo 8 ne huutaa mulle, että pitää nousta ylös laittaa puuroa. Mokomat.

Mun karvanen lapsi on aiheuttanu mulle harmaita hiuksia. Ei suostu pysymään kaulurin kanssa paikallaan vaan koko yön heräilin siihen että koira lähti liikkeelle ja törmäili paikkoihin ton lautasantenninsa kanssa. Lopulta vein sen kylppäriin, otin kaulurin pois ja jätin sille vaipan (peräpää valuttaa vielä vähän verta ym nestettä) ja peittelin petiinsä. Tämän jälkeen taisin torkkua muutaman puolituntisen kerrallaan, kun kylppäristä kuului ulinaa ja ovea piti kieltää ronklimasta. Hölmöjä otuksia kun ei ne tajua mikä niille ois parhaaksi. Nyt sain kipu- ja tulehduslääkkeet annettua, josko rauhottuisi?

Päätä särkee niinku ois ollu ryyppäämässä ja jatkoilla.

Mun karvanen lapsi on aiheuttanu mulle harmaita hiuksia. Ei suostu pysymään kaulurin kanssa paikallaan vaan koko yön heräilin siihen että koira lähti liikkeelle ja törmäili paikkoihin ton lautasantenninsa kanssa. Lopulta vein sen kylppäriin, otin kaulurin pois ja jätin sille vaipan (peräpää valuttaa vielä vähän verta ym nestettä) ja peittelin petiinsä. Tämän jälkeen taisin torkkua muutaman puolituntisen kerrallaan, kun kylppäristä kuului ulinaa ja ovea piti kieltää ronklimasta. Hölmöjä otuksia kun ei ne tajua mikä niille ois parhaaksi. Nyt sain kipu- ja tulehduslääkkeet annettua, josko rauhottuisi?

Päätä särkee niinku ois ollu ryyppäämässä ja jatkoilla.

Auuuts. Väsymyskrapula on melkeen pahempi kuin alkoholikrapula.

Back
Ylös Bottom